26 Aralık 2014

Bingo ile parfümü giyin

Bingo İmza serisinin reklam  yüzü Eda Taşpınar'la tanışmaya ve ünlü fransız parfümör David Beilvert ile Parfüm Workshop'una çağrıldığımda bu kadar keyifli bir deneyim yaşayacağımı bilmiyordum.
Önce Bingo Soft'un yepyeni konsantre yumuşatıcısı 'İmza Serisi ' ile tanıştık. Ürün hakkında ayrıntılı bilgi aldık.


Hayat Kimya Ev Bakım Kategorisi Global Pazarlama Direktörü Gülhan Eğilmez, Konsantre Yumuşatıcı kategorisinde yine öyle bir ilki gerçekleştirelim ve yenilik yapalım istedik ki, altına tıpkı bu ürünlerdeki gibi imzamızı atalım. İsteğimiz, görüntüsüyle hipnotize eden, kokusuyla tılsım etkisi yaratan ve kullananların vazgeçemeyecekleri adeta tutkunu olacakları bir ürün olması idi.” 




David Beilvert, Bingo Soft İmza Serisi’ne dair şunları söyledi: “Bingo ile bu ilk çalışmamız değil, İmza Serisi ile Türkiye’de yine bir ilkin altına imzamızı atacağız. Bingo, herkesin izlediği yoldan farklı olarak sadece güzel kokan bir yumuşatıcı değil, özellikle kadınların algısında, vazgeçemediği ancak kullanmaya da kıyamadığı parfümü ile eş değer bir ürün tasarlamak istiyordu. İşte bu yüzden ben ve ekibim, Paris’te, Bingo ekibi ile gece gündüz çalıştık ve sadece kozmetik parfümlerde kullanılan özleri keşfettik. İmza Serisi’ndeki ürünler kalıcılığı, hipnotize eden kokusu ve gerçek parfüm etkisiyle büyüleyici oldu. Umarım, sizler de bizim gibi düşünür ve İmza Serisi’ni kullanırken adeta hipnotize olursunuz”




Kampanyanın reklam yüzü Eda Taşpınar ise, “Tenime parfüm sürmediğimi duyan Bingo ekibi, bu kampanyayla ilgili beni, dünyaca ünlü Fransız parfümörlerin imzasını taşıyan Tutku, Tılsım ve Hipnoz ile tanıştırdı. Tüm dünyada kadınların kullandığı trendsetter parfümlerden farksız kokan İmza Serisi ile birlikteliğim böyle oldu. Bu serinin parfüm özleri beni öylesine hipnotize etti ki, artık kıyafetlerime imzasını atan gerçek parfüm etkisi sayesinde parfümü giyebiliyorum. İçime sinen bu çok keyifli kampanya ve işbirliği için bingo ekibine teşekkürler ' 



Daha sonra bu keyifli etkinlik parfüm workshop u ile devam etti. Bize verdikleri üç ayrı koku ile David'in tasarladığı imza serisinin güzel yumuşatıcısı hipnoza, yakın bir koku elde etmemizi istediler. Hipnoza en yakın kokuyu bulmak için, bloggerlar -tabi ben de - çok ter döktük :) Tabi ki ben ilk üçe girdim ve bileğimin hakkıyla bir yıllık yumuşatıcı kazandım... Buyrunuz bu da delili :)



Bu keyifli etkinlik ve güzel kokulu, mis gibi yumuşatıcılar için Bingo ekibine sonsuz teşekkürler...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...