28 Mart 2008

Benim gibi etamin sevenlere....


Etamine bayılırım, küçükken masa örtüsü işlemiştim,hafif bir çiçek işi vardı ve tüm kenarları o çiçekle dönmüştüm .Tam çerçevesine başlamışken okullar açılmıştı mecbur o şekilde bırakmıştım .O zamandan kalma inanılmaz bir etamin sevgisi var içimde...

Ömere hamileyken ona küçük bir şeyler işlemek istedi canım .İnternetten bazı modeller indirdim onları sizinle paylaşmak istiyorum eğer sizde etamin işini seviyorsanız bu küçük şirin motifleri sıkılmadan kolayca çocuğunuz için işleyebilirsiniz .

Ben yastık işledim ama henüz tamamlanmadı.Hatta sadece ömere değil birkaç arkadaşımın çocuğuna da işledim bitince onları da yayınlayacağım..

bakarmısınız yaaaa ne şeker civciler



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...