8 Mart 2009

Optimum,arabalı vapur,kumkapı,kabalcı

Uzun zamandır % 30 la başlayıp % 50 ve akabinde %70+%20 lere varan indirim furyasının bu son günlerinde çekirdek aile olarak biz ve kızkardeşim optimuma gittik ,ama her zaman ki gibi pek bir şey almadım ,önceden zayıflarım aman almim boşver durumunda olan ben eski halime dönme fikrini biraz ertelediğimden alışveriş yapma niyetindeydim ama bu sefer de hiç 40-42 beden kalmadığından-olanlarda felaket kötü şeylerdi- , sadece sıfır kol boğazlı bir kazakla yetindim ama 36 beden kızkardeşim torbalarını doldurdu.
Hele journey de tüm üst giyimler 10 ytl ,tüm pantolonlar 20 ytl olunca bu ucuzluğa da dayanılmaz tabii.
Neyse dedim kısa günün karı mürdüm rengi kolsuz boğazlıyı aldığımda iyi oldu ,gündüz okulda hırkayla ,geceleri de şık bir kolye ile bir restoranda yada bir misafirlikte çok hoş olur :)Hem mürdüm rengim de yoktu .

Sonra dedik ne yapalım ne yapalım.Bu sefer fikir eşimden geldi-Bu mucize olmalı bu durumu bir yere kaydedim,genelde sadece sevgili planlara uyar,plan yapmaz -arabalı vapura binip kumkapıya gidelim dedi.

Fikri çok beğendik,hem ömer sadece köprüden geçerken yada ananesinin camından seyrettiği vapura binip ,yakından görecek hem de alışveriş merkezinden illallah çeken bizim içinde değişiklik olacaktı.

Bindik vapura hem martıları izledik hemde karşıya geçtik.Ömer vapura ve martıları yakından izlemeye bayıldı,vapurdan inmek istemedi.Bahar gelsin oğluşumu bogaz turuna da çıkarıcam :)

Kumkapıdan akşam yemeği için somon balığı aldık ve yol üstünde bir cafede kahve içip keyif yaptık.Dönerken beşiktaşa geldiğimizde hadi dedim buraya kadar gelmişken kabalcıya girelim ,hemen arabayı parkettik ve kabalcıya girdik.İyi de uğramışız uzun zamandır aradığım Salzman'ın çocuğunuzu kötü eğitmenin yolları adlı kitabını aldım.

Bu kitabı rehberlik öğretmeni arkadaşım uzun zaman önce tavsiye etmişti.Üniversite de ders kitabı olarak okutulduğunu söyledi.
Sonra eve döndük ama full time anne olarak tabii ki dinlenemedim hemen fırın somon yaptım.Allahtan oğluşum güzel yedi de tüm yorgunluğuma değdi.

İşte böle, bu pazarı da böyle geçirdik :)
Yazarken başım döndü ,bugün çok koşturmuşuz :)

Adsız dedi ki...

Esincim canınıza değsin:)

Güldem sağol canım :)

Betül KAVAL dedi ki...

yorulsanızda güzel bir gün geçiröişsiniz vapurada bindirmişsin sonunda :))

Bende günün finalini ömer balığık yiyerek yapmış.. ahh ahh bende hayalini kuruyorum kağanda bir gün yiyecelmi acaba?

sevgiler

Naile dedi ki...

Ben de bir İstanbul turu istiyorum yaa :(

pelince dedi ki...

Sefanız olsun,dolu dolu bir gün olmuş...
Kuzucuğun üşümüş yanaklarını kocaman öpüyorum...

Mavi Bahçe dedi ki...

Güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz canım sizin adınız sevindim.Sevgiler

Esin dedi ki...

Betül cumartesi konuşmuştuk zaten aslında ömeri vapura bindirmeye niyetim yoktu ama arabalı vapura binicez arabadan indirmem ömer üşümez diye düşünerek gittim ama vapurda bir baktım ömerden küçük bebişler dışarda temiz hava alıyor hadi dedim bizde çıkaralım....Çok koruyorum galiba ömeri :)

nailecim gel istanbula hep beraber yapalım istanbul turunu :)

Pelin hakikaten çok dolu doluydu ama bu bizi ancak çarşambaya kadar idare eder ana oğul sokak kuşuyuz biz :)

Esin dedi ki...

Zeynepcim ,istanbula gelirsen hep berbaer gezeriz:)

Mavi Bahçe dedi ki...

inşallah esincim.Bu sözünü sakın unutma:)İstanbula gelince ilk işim size uğramak olucak:)Öpüyorum çok

Ege'ye Dair dedi ki...

Esincim şu balık tarifini bana yazarmısın?
selamlar
yasemin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...