26 Haziran 2009

Bunu da oğlumun günlüğüne not düşmek istedim.


Onunla ilk defa küçük bir kızken tanıştım,çok iyi hatırlıyorum ,24 saat bıkmadan usanmadan teyzem onu dinlerdi.Bende çok sevdim neredeyse onun şarkılarıyla büyüdüm.Bende yeri hep ayrı oldu.

Bugün sabah eşimle arabada radyoda michael jackson'ın ölümünü ilk duyduğumuzda ikimizde inanamadık.Bir süre sustuk,ona nedense ölümü yakıştıramadık.Hemde böylesi ani olanı.

Pop müziğin en büyüğü-bence-aramızdan ayrılmıştı işte,her insan gibi ...

Geride thiller,billie jean gibi sayısız hit şarkı ve hakkında onlarca gerçek olup olmadığını bilmediğimiz suçlama yada spekülasyonla -ki ben gerçek olduğuna inanmıyorum ,bence sadece para koparılmak için yazılmış senaryolardı-hayata veda etti.

Olaylı yaşamı ,beyaz bir insana dönme çabaları ,içsel çelişkileri vs vs hepsi ona ait,onun özeli ,geride bize kalan şey şarkıları ve dansı...

Veee

O artık bir EFSANE...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben haberi ilk internette okudum inanamadım şaka yapıyo biri falan sandım ama gerçekmiş. çok üzüldüm. çocuukken nasıl bir ilgiyle izlerdim dansını. O gerçek bir efsane artık senin de dediğin gibi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...