7 Ocak 2010

Sil baştan...

Kocamaaan bir göbek,
bulantılar,
eğilip kalkamamalar,
sürekli tuvalet ziyaretleri,
yorgunluk,
duygusal durumdaki iniş çıkışlar,
ağlamalar,
ödemler,
gebelik lekeleri,
aylık doktor ziyaretleri,
39-40 dan 41 e ulaşan devasa ayaklar ,
bel ağrıları,
yatakta sağdan sola dönememe durumları,
bu böyle uzar gider :)
....
Tabii mecburi tekrar sezeryan.
.
.
.
Veeee şeker mi şeker ,tatlı mı tatlı ,minicik güzel bir bebek.
Ailemize yeni bir birey .
Sonuna kadar değer :))))

25 yorum:

Asuman dedi ki...

Kesinlikle :)

zeynep dedi ki...

ne güzel!
Allah tamamına kavuştursun.
çok heyecanlandım nedense.
ömer ağbi oluyor yani:=)
bence zamanlama mükemmel!
ve mecbur değilsin sezaryene istersen tabii.

kaç hafta+ kaç gün şimdi minik kuşumuz?

esin ve ömer dedi ki...

Zeynep ,sağol canım inşallah.Evet ömer abi olacak,şimdiden onu bu fikre alıştırmaya çalışıyoruz bakalım.Ömerin doğum gününde yada yakınlarında bir tarihte doğacak ,istesek bu kadar isabet ettiremezdik sanırım.Aralarında tam 3 yaş olacak.
Sezeryan olmak zorunda kaldım,normal doğuma uygun değil pek anatomik yapım.Bu beni çok zorlarmış doktormuuz ömerde öyle demişti.
Kaç hafta kaç gün güzel soru :))
Çünkü son tarihimi bilmiyorum.
bebek düşünmediğinden bir yere not almamıştım ,hatırlamıorum.Ama keseye göre 7 haftalık ...

firdevs dedi ki...

minik bir kus icin her seye deger :)

hem bak azi gitmis cogu kalmis :p sadece 37 hafta :))))

esin ve ömer dedi ki...

Firdevs gözümü korkutma şekerim yaa,33 hafta bi kerem :)))))

pelince dedi ki...

Esincim sen sanki ikinci bebeğe hazırmışsın gibi geldi bana :) ben çocuğu en çok karında
seviyorum :)) benimkiler tazmanya ,sanırım ondan :))

sinem dedi ki...

çok sevindim çok güzel bir haber.bende hamilelik dönemini berbat yaşayanlardandım. Preeklemsi resmen anamı ağlatmıştı. umarım bu hamileliğin hiç problem yaşatmaz sana.

Naile dedi ki...

amanın hayırlı olsunnnn :)

Güldem dedi ki...

hemde nasıl :) değer herşeyine :)

esin ve ömer dedi ki...

Pelin yok canım yaa, adaptasyonum inan 3-4 hafta kadar aldı.
Hatta bir ara başka şeyler bile düşündüm ancak gönlüm elvermedi.
Halada okulda arkadaşlarıma söylemedim.Henüz olanları anlatmaya ve paylaşmaya hazır değilim ,yazmak anlatmaktan çok daha kolay galiba.
Ama insan zamanla alışıyor galiba ,alışmak istenen şey böyle de güzel bir şey olunca bu çok hızlı oluyor :)

Sinem sorma benim kide felaketti.İlk aylarda düşük ilerleyen aylardada erken doğum tehlikem vardı.5. ayımdan itibaren evde yatarak geçirdim gebeliimi.Ama şükür ki ömeri hiç problemsiz 39 hafta taşıdım.Çapada ki doktorum recep has ömeri ne kadar taşırsam 2. yi en az o kadar taşıyacağımı söylemişti.O yüzden içim rahat ,umarım bir problem olmaz...

esin ve ömer dedi ki...

NAile sağl canım...

Güldem,evet bu afacanlar herşeye değer :)

firdevs dedi ki...

ahhaaa :)))) ya bu yorumu yazarken bir yandada bende yeni cikan seker hastaligini ( yani sanirim oyle ) dusunuyordum :) kafamdan 33 diye dusunurken elim 37 yazmis :pPp

GüCüBe dedi ki...

:=)) Çokk güzelll, çok çok sevindim canım sağlıklı, tadını çıkarabileceğin 9 ay diliyorum..

annesininoglusu dedi ki...

değil mi ama:))

AsYa dedi ki...

sen bi yap ben izlicem:))

esin ve ömer dedi ki...

Fİrdevs :))) Bilmem artık :)

Gücübe inşallah diyorum ama şimdilik gidişhat hiçde öyle değil.Bu bulantılar beni öldürecek ...

esin ve ömer dedi ki...

Annesinin oğluşu evet evet :)))

Aslı ne demek o şimdi ,izlemicen yardıma gelcen şekerim.Kapı gibi aslı teysemiz yardım etmicek de kim etcek :)

Maya'nın annesi dedi ki...

aaaa tebriklerrrr :)))))))
herşey yoluna girerse biz de bu yıl içinde aynı planlar içindeyiz :)
harika bir hamilelik diliyorum sana Esincim, cook keyifli ve bir o kadar da rahat :)
sevgiler, opuyoruummm

esin ve ömer dedi ki...

Tuğbacım inşallah bu sefer ki güzel bir gebelik olur,temennilerin için çok teşekkürler.
Bebek konusunda da elinizi çabuk tutun,maya ile ömer gibi yeni bebişlerimizde aynı dönemin çocukları olsunlar...

Maya'nın annesi dedi ki...

Sen de benim gibi 2007 yazı hamilelerinden olduğun için beni en iyi sen anlarsın :) yemin ettim bir daha yaz hamilesi olmamaya..ne çok aglamıstım o seneki sıcaklardan dolayı..dunyanın en rahat hamileliğiydi belki ama sıcaklar beni mahfetmişti..
o yuzden plan haziran gibi, insll tabi :)
biraz arkandan geleceğiz, ama geleceğiz kesinlikle :))))

esin ve ömer dedi ki...

Ah tuğbacım bilmezmiyim ,ben o kadar sıkıntının üstüne bir de sıcaklar mahvolmuştum.Bende bu konuda çok büyük konuşmuşum.
Bir daha ağustos gebeliğimi ASLA diye konuşmadığım yer kalmadı.
Sen misin öyle konuşan buyur bakalım,yine ağustosa geliyor 9. ayım.Tek umudum bu sene çöl sıcaklarının olmaması :)))
Zaten bu gebeliğimde tüm öyle büyük büyük konuşmalarımın, gülmelerimin karşılığını bulmuş durumdayım.
Korunurken gebe kaldığını söyleyenlere gülerdim ben,aaa ne ayıp ,itiraf edin derdim içimden bilerek oldu bu bebek.İnsan korunurken nasıl gebe kalır,çocuk mu kandırıyorlar derdim...

Oluyormuş işte.Bal gibi de kalınıyormuş....

KEO dedi ki...

Esin çok tebrik ederimm! Rahat geçer umarım bu dönem.Bu arada Ömer sizden önce hazırmış demek:)

AsYa dedi ki...

hahahahahahaa.gülme komşuna gelir başına diyosun yani

esin ve ömer dedi ki...

Ekim çok sağol canım.Ömer pek de hazır değil aslında ,söylediklerine bakma sen.Dün ömere dedim ,ömer kardeş gelince o da büyümek için anne sütü emecek ,cevabı aynen şu"hayır emmesin işte,kendi memesini emsin" :)))

Aslı,aynen ...Atalarımız boşa dememişler o kadar atasözünü :)))

Ege'ye Dair dedi ki...

uzun zaman oldu niye yazmadı derken güzel bir heberle karşılaştım.Çok ama çook sevindim.
hayırlı olsun umarım güzel bir hamilelik dönemi geçirrisin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...