14 Nisan 2010

Bu dozer , babam :)


Ömer dizmiş arabalarını oynuyor .

-Bak anne bu dozer babam-sarı olanı kastediyor-
Bu kepçe sen,bu araba ben .

Önce güldüm sonra düşününce haklı çocuk ,

İlk gördüğü günden beri 100 küsürlerde bir baba,sürekli içinde bebek olduğu için göbişi büyüyen ve 60 lardan 70 lere geçen bir anne.

Bu aileden ne olur, oğlumun bakış açısı ile dozer ailesi...

Ömere dikkat edin yalnız kendisi son model bordo bir araba :)

.....Aslında bu fotoğrafı çoktaaaan koyacaktım ancak photoscape i yeni keşfettim,ancak fotoğrafın üstüne yazı yazmayı öğrendim.Sağol evrimcim :)

2 yorum:

Evrim Ozkan dedi ki...

doğru anlamışım demek soruyu :)

zamanla bayılacaksın photoscape ilen yapabileceklerine.

Esin dedi ki...

Evet şöyle bir göz attım ,gerçekten de kapsamlı ve güzel bir program...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...