2 Mayıs 2010

Daha iyiyiz...

Bugün ömer düne ve önceki güne göre daha iyi,çok şükür.
Bazen içtiği bir yudum suyu ,kusmayı engelleyici şurubu, hemen hemen yediği herşeyi kussa da bugün daha iyi.
Evin içinde çok kendini yormadan ,koşuşturmadan oyun oynuyor, çok olmasa da yemek yiyor ve en önemlisi kusmuyor.
İshalimiz az da olsa devam ediyor.
Umarım yarın daha ii olacak ,ishalde geçerse daha da kendine gelecek.
Ev içindeki ömere yansıtılmamaya çalışılan gerginlik ve korku havası da dağılmak üzere.

Ömerin bu iyiliğini kussa bile akabinde ısrarla su içmesine ,daha önceden düzenli bir şekilde yaptırdığımız rotavirüs aşısına, belki komik gelecek ama neredeyse 2,5 yaşına kadar aldığı anne sütüne dolayısıyla güçlü olan bünyesine veriyorum.
Tabi bol sevgi ve bol ilgi de var,sebepler arasında.

2 yorum:

Güneş Akay dedi ki...

Daha iyi olmanıza sevindim.

firdevs dedi ki...

muhammed'de gecen ishal olmustu . cok sukur kusma olmadi. ben bu gibi durumlarda sut icirmemeye ve tatli yedirmemeye ozen gosteriyorum . normalde yemedigi yogurdu da zorla yedirdikmi olay tamamdir :p

anne sutu alan cocuklarin bunyesi bariz sekilde saglam oluyor . bizde her iki cesitde mevcut oldugundan biliyorum :p

size cok cok gecmis olsun . muyat'in abisine bizden opucukler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...