16 Haziran 2010

Of bu ne sıcak,benim gebeliğime mi inat ...

Çok sıcak çok.
Allahtan okulun son zamanları ,gidiyorum ve ufak tefek işlerimi halledip eve dönüyorum.
Ama dönüş çok zor geliyor,bu sıcakta kocaman bir karınla,dolmuşa bin,zaten hassas olan burnumla herkesin farklı rahatsız edici kokusuyla 15 dakikalık bir yolculuk yap ve akabinde güneşin alnında ömeri almak için ananeye 10 dakikalık bir yürüyüş.Çekilir gibi değil ...
Yaşlı teyzeler gibi şemsiye ile dolaşasım yada kocaman şapkaları kafama takasım var.
Ne giyeceğimi bilmez durumdayım,indirimlerde başladı ufak ufak.Çok şey alasım var ama kendimi tutuyorum.Son indirimlere yetişirim diye de kendimi avutuyorum.
.......

Pazara da az kaldı.Oğlumun bu pazar -kreşe yeni başlamasına rağmen dahil olduğu- bale gösterisi var.
Bilmiyorum ne yapacak belki her zaman ki damarı tutar sahneye ben çıkmicam der yada canım istemiyor der.
Çıkıcak ya dans etmese de öyle bize baksa sadece gülse de ,olsun.Bir sahne tozu yutsun benim küçük sarı böcüğüm yeter.

5 yorum:

AsYa dedi ki...

esincim,az kaldı sabret..ayrıa ne kıyafeti alcan daha dur eski haline gelicen:)
Efe kreşte gösterisinde katılamadı hastalandı:( Ama çok güzel oluyo biz diğer çocukları izlemeye gittik umarım Ömer de size güzel bi hatıra bırakır

elif-kayra dedi ki...

allah yardımcın olsun,
o indirimler nasılda heyecanlandırıyor bizleri

GüCüBe dedi ki...

Evet az kaldı, Allah kolaylıklar versin, gerçekten çok sıcak..

nehircce dedi ki...

Benim hamileliğimde sıcaklar sebebiyle çok zor geçmişti.Zaten en çok hemile kadınlara üzülüyorum böyle havalarda o yüzden.Dilerim daha rahat geçirirsiniz bundan sonrasını Allah kolaylık versin :)

Özden dedi ki...

Ah Esincim sık dişini az kaldı nasılsa, sonra hem minicik bir kalp daha girecek hayatınıza ve herşey unutulacak. Kolaylıklar dilerim
Sevgiler
ÖZden&Can

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...