12 Temmuz 2010

Küçük bir tatil,bana çok bile...

En sevdiğimiz yoğurt

Mutlu :)

İlk deneyimimiz karides güveç.Babası kılıklı ,güveçte kayboldu :)

Bir çubuk kraker :)

Aslında gidip de döneli 1 hafta oldu ama ben ancak kendimde yazacak keyfi buldum.
Geçtiğimiz hafta sonu ,doktor onayını da alarak iğne adaya doğru şöyle bir uzandık çekirdek aile olarak...
3,5 saat süren köy yollarını takip ederek ,güle oynaya ,erimiş asfaltlara arabamızı bulaya bulaya ,şiş ayaklarımı ova ova ,ömerin neredeyse tüm yol boyunca gözünü bile açmadığı bir yolculuk oldu bizimkisi.
Piknikçi bir aile olarak-her standart türk ailesi gibi- yolda güzel bir kahvaltı molası verdik ve yol boyunca hamiş olmamın etkisiyle bol bol meyve tükettik karı -koca.
Ve iğne adaya vardık,hava durumunda sağanak yağmur göstersede kırklareli için ,biz bir tek iğneadaya girdiğimiz de bir kaç damla gördük.
Sonrası güneş ve sıcak.
İğne ada için tüm söylenenlere rağmen ancak görünce bakirliğine ve güzelliğine inanabiliyorsunuz.
Gerçekten denizi de kumu da çok güzel ve pazar günü bile gelen tüm günübirlikçilere rağmen bomboş ...
Ömer denizden ve yanımızda her ihtimale karşı götürdüğümüz şişme havuzundan çıkmadı.
Öğle uykularını bile deniz-kum aşkıyla 1 saatle sınırladı.
Akşam iğneada balıkçısında balık yedik,fiyatlar bir ballıkçı için normal ve porsiyonlar pek bir bol kepçe geldi bize.
Yemekten sonra ise yapacak bir şey bulamadık,biraz gezinip otelimize döndük.
Akşamları bir tatil yöresi için biraz sığ.
Eşim biraz sıkılsa da ,9 ayın içinde hamiş bir eşle zaten yapabileceği pek de bir aktivite olmadığına o da katıldı :)
Ömerin portatif tuvaletini unutmuş olmamız biraz bizi zorladı,çişini denize ,kuma,havuzuna bulduğu her yere bırakan oğluşum,portatif tuvaleti olmayınca kaka yapmadı.
Bir daha yolculuğa çıkarsak sanırım arabaya ilk koyacağım şey portatif tuvalet aparatı olacak...
Pazar günü akşam geç saatlerde döndük,evimize .
Ama dönüş her zaman ki gibi çok zor oldu.
Trafik 3,5 saatlik yolu-bu sefer ana yoldan geldik- 5 saate çıkarınca benim şişmiş ayaklarımla bozulan sinirlerimden eşim bir hayli nasibini aldı.
Bu küçük tatilcik bile dönüş yolculuğu nedeniyle bünyeme biraz fazla geldi
Ama oğluşumun, eşimin deniz keyfi ve benim yerçekimsiz bir ortama ,denize şöyle bir giriş çıkışım için bile gidilmeye değerdi.
...
Ömer doyamadı denize ve kuma galiba ben doğurmadan bir deniz daha yapıcaz :))