2 Ağustos 2010

Üç kişilik çekirdek ailemizin son günü bugün...


Yarın itibariyle dört kişilik ,bana göre kocaman bir aile olucaz.
Bir yenidoğan ,bir 3 yaş ve anne -baba olarak...
Biraz korkuyorum ,ömere her zaman gösterdiğimiz sevgi ve özeni gösterememekten ,onu üzmekten.
Muratın en çok ihtiyaç duyduğu anne kokusu ve sevgisini olması gerektiği gibi verememekten.Muratın sağlığından sıhhatinden.

Ömeri pedagoğa götürüdüğümüzde ,pedagog ömer konusunda çok şanslı olduğumuzu ve bir çok anlamda yaşının üstünde olduğunu söylemişti.
Ama benim için çok kaygılı bir annesiniz.Bence siz bu kaygılarınızdan kurtulmaya çalışın ,yoksa çocuklarınızıda etkiler, diye eklemişti.Gülmüştüm çıkışta.
Ama düşününce,hele bu son günlerde , kaygılıyım evet ,çok hemde .Ama ben anneyim,kaygısız anne var mı hiç ,aman sende diyen...
......
Sabırsızım da yeni bebeğimi göreceğim için,onu kucağıma alacağım için ,onun hızlı büyümesini bir mucize gibi izleyeceğim için .
Çok karışığım anlayacağınız :)

Kaygı dolu ama heyecanlı ,mutlu ,ömeri üzmeden, muratı ihmal etmeden ,sevgiliyi eksiltmeden gelecek günleri ve yarını bekliyorum...
Yarın bir kere daha ANNE oluyorum...

11 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Şimdiden tebrik ederim:) Sağlıkla gelin inşallah bebeğiniz. Şimdiden geçmiş olsun:) Kolaylıklar...

Güneş Akay dedi ki...

Esinciğim, sağlıkla kucağına al, her şey zamanla olucak..
Sevgiler.

elif-kayra dedi ki...

esincim,hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli bebeğini kucağına alırsın inşallah.eminimki ömer kadar murat'a da gereken sevgiyi ve ilgiyi göstericeksin. bu kaygıların doğum öncesi sendromu olabilir mi? derlerya hep anneler evlat ayrılmıyor diye bence oğluşunu kucağına alınca bunu daha iyi anlıcaksın.

iyi haberlerini bekliyoruz. bekletme bizi çok.

uğurlu gelecek dedi ki...

ne mutlu size.. şimdiden tebrikler sağlıkla mutlulukla kavuşursun umarım yarın bebişe..sevgiler...

uğurlu gelecek dedi ki...

ne mutlu size.. şimdiden tebrikler sağlıkla mutlulukla kavuşursun umarım yarın bebişe..sevgiler...

Burcu dedi ki...

Şimdiden tebrikler Esin, haber et bize sağlıklı olduğunuzu bilelim..

Burcu Çalışkan dedi ki...

bebişinize sağlıkla kavuşmanızı diliyorum, sevgiler

Ayça dedi ki...

Dualarım seninle.. Rabbim sağlık ve mutlulukla hep beraber olacağınız bir ömür diliyorum..

çokoprenses dedi ki...

gzel haberlerini bekliyoruz.

alev ertürk dedi ki...

umarım herşey dilediğin gibi olur :)) ben de bir kez daha anne olabilmeyi o heyecanı bir kez daha yaşayabilmeyi cok ama cok isterdim kaygılarında haklısın ama yersiz kaygılarla kendini de üzme olur mu!!bu yaşadığın mucizenin tadını cıkarmaya bak...

Cocukla Cocuk dedi ki...

herşey yolundadır inşallah, bebeğini kucağına alınca korkular unutulmuştur.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...