20 Ocak 2011

Kabulleniş vs vs


-Ömer hepi topu iki ay oda ikişer saatten haftada iki gün kreşe gitti ve üzerinden altı koca ay geçti ama kreş anılarının maşallahı var bitmiyor.Başa sarıp tekrar tekrar anlatıyor,dün de uyumadan babasını esir aldı,uzun uzun anlattı.
Dünkü anlatışında yeni bir anı daha eklemiş babası söyledi.Bir çocuk öğle yemeğini yedikten sonra bir daha istemiş yok olmaz demişler.Ömerde şaşırmış ve üzülmüş anladığım kadarıyla.
Hatırladığı çoğu anı onun için pek de hoş olmayan anılar...Bunu da eklemem lazım.

Gelecekte de bu kadar iyi bir hafızası olursa askerlik dönüşü çekeceğimiz var :))))

-Ömer ,kardeşini artık iyice kabullenmiş durumda,tabii bu sorunsuz bir ilişkileri var anlamına gelmiyor.
Ömer gene arada muratın yanağından bir makas alıyor yada kendi tabiriyle feciii öpüyor ama muratta alıştığından bu aşırı abi sevgisine ! sorun olmuyor.
Hatta ben mutfağa gidip sofra hazırlayıncaya kadar ömer kardeşiyle ilgileniyor,onunla ceeeee bile oynuyor.Ben odada olmadığımda daha çok eğleniyorlar beraber.
Murat oldu da ağladıysa ömerin ona yapmadığı şey kalmıyor susturmak için.Zıplıyor ,şarkı söylüyor vs vs.

-Ömer artık kendi odasında kendi yatağında uyuyor.

-Murat dönüyor ,destekle oturuyor.Kucağa bayılıyor,herşeyi yalıyor,herkese gülüyor,çok esmer insanlardan korkuyor,bol bol emiyor,pırtları da büyük adam gibi :)
Bugün bir işim yüzünden ömerle dışarı çıktık sağılmış süt olmadığından ananesi ilk defa mama vermiş.
Mamayı hiiiiç sevmemiş bizim sütlenk.

-Murat abisine bayılıyor,onu izlemekten çok büyük keyif alıyor hatta bazen onu izlerken gülmeye başlıyor hem de katıla katıla.Abisi de o güldükçe şebeklik yapıyor.
Ama en çok bana hayran lati lokum sonra abisine.Sürekli beni izliyor ben ona bakında ağzı kulaklarında,gülmek için hep hazır.

-Ömerin korkuları tavan yapmış durumda,her şeyden korkuyor ama en çok evdeki farklı seslerden.Gidip beraber seslerin kaynağını arıyoruz yada karanlık odaları tarıyoruz.

Şu korkular bir bitse...

9 yorum:

Deli Anne dedi ki...

o korkular bizde de var fazlasıyla, netcez bilmiyorum.

elif-kayra dedi ki...

insanın kardeşinin olması gibi güzel bir duygu varmı heleki hemcinsi olunca ilerde bunu farkını daha iyi anlıcaksın, en azından ben çevremde bunun örneğini çok gördüm. Sen murat'tan bahsettikçe Kayranın bebekliğini özledim :))

Naile dedi ki...

esinciğim sanırım ömer artık hayal evresine girmiş. Anlattığı şeylerin olmuş şeyler olmasını beklemeyin. Kafasından dizip dizip anlatıyordur bir kısmını da :)

Esin dedi ki...

Naile zannetmiyorum hayal kurup gerçekmiş gibi anlattığı şeyleri fazlasıyla süslüyor ve uzun uzun düşüne düşüne anlatıyor bazen de saçmalıyor haliyle.Ama bu kreş anılarında aynı şeyleri defalarca neredeyse aynı şekilde anlatıyor nitekim yaşadıklarının çoğunu kreşe giderken hemen aynı gün bize anlatmıştı ,biz öğretmeni ile çok konuştuk.
Ömer o zamanda şimdi ki gibi çok güzel konuşuyordu.
Mesela bir gün geldi,"kısa saçlı öğretmen bana kızdı sana oyuncak yok dedi" dedi ben okula gitmicem dedi.
Neden dedim,sen o esnada ne yapıyordun dedim.
"Öğretmen kitap okudu ben dinlemedim,oyuncak oynadım dedi.
Öğretmenin tarzı çok yanlıştı tabii,bireysel kızma olmaz kreşte.
Öğretmenle konuştuk vs vs
Amma da uzun yazdım :)

Esin dedi ki...

Deli anne ah ah sorma ben yoruldum geceleri dedektiflik oynamaktan kocanın hiç de bu konuda yardımcı olduğu yok :)

Esin dedi ki...

Elif valla şimdi bile çok keyfili iki kardeşin beraber oynaması..Arada şikayet ettiğime bakma ,ben muratı herkese rağmen doğurdum.Kaza bebeği olduğundan eşimde dahil herkes acaba dedi,ama ben ısrar edince kabullendiler.Şİmdi herkes bayılıyor o ayrı :)

Adsız dedi ki...

ayrı odada üstünü açma problemini nasıl hallettiniz?bizim oğlan deli yatıyor,cesaret edemiyorum

Adsız dedi ki...

ayrı odada üstünü açma problemini nasıl hallettiniz?bizim oğlan deli yatıyor,cesaret edemiyorum

Esin dedi ki...

ÖMer de çok deli yatıyor sürekli üstünü açıyor,mecbur sık sık odasına girip üstünü örtüyoruz.
Yeniden uyku tulumu olayına da girmek istemiyorum koca adam oldu,bir şekilde üstünü örtmeyi öğrenmeli ama nasıl bilmiyorum.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...