25 Mayıs 2011

Tek tek diziliyoo



İlk gördüğümde hama boncuklarını ne olduğuyla ilgilenmemiştim.Sonra internette gezerken gördüm yapılan magnetleri ,yaka iğnelerini.Bayıldım ama ömer küçüktü yutma tehlikesi vardı erteledim almayı.Geçen gün yine bir ikea gezisinde aldık , ömer büyümüştü nasılsa ve muyat efendi bir kaç aya kalmaz herşeyi sabote eder hale gelecekti.Bundan iyi bir zaman dilimi olamazdı.
Eve geldik büyük bir hevesle yaptım,yaptım diyorum çünkü ömer genelde elini kavanoza daldırıp boncukların yere saçılması seyretmeyi tercih etti.
Güzel, boncuklarla bir şeyler yapmak ama ço...ok zor...Tek tek al yerleştir ,yerleştirirken bir kısmı düşer,onları düzeltirken diğerleri oynar yerinden :)
Zordu ama bir traktör magnet yapmayı başardım , bir de nazar boncuğu :)
Ama nazik kız çocuğu parmakları için daha uygun geldi bana ...
Yine de hama herkeslere tavsiye edilir,tabii siz daha önceden yapmamışsanız :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...