24 Ağustos 2011

Astronomi merakı ...


Ömerin son dönemde eğilimleri ,özelleşti.
Aylardır "Anne okulumda Ay'da kitabı var ,ondan bana alırmısın " diyordu.Ben de kadıköydeki tüm kitapçılara baktım bulamadım şansımıza kitap piyasadan kalkmış.Başka bir uzayla ilgili kitap aldım.
Kitabı resmen yedi.Evet en doğru terim bu yedi.
Kitabı okuduk,her bir ayrıntıyı sordu,ben 7 yaşa uygun diye resimlerden yüzeysel olarak okudum ama o kadar çok soru sordu ki ben de tüm ayrıntılarıyla okudum.Yetmedi,daha da çok ayrıntı istedi.Gittim yeni kitaplar aldım ay ve uzay hakkında.Önce güzelce okudum çalıştım hepsine,sorduğu sorular karşısında hazırlıklı olayım,okuyup cevaplamak yerine hemen cevabı vereyim diye.
Şimdi sırayla akşamları okuyoruz.
Bizim peter pan astronomi merakı içinde :) Hayırlısı olsun bakalım...

Tübitaktan aldım uzay la ilgili kitapları,bir de yeni bir seri çıkarmış tübitak.ilk okuma başlığı altında çok farklı konularda bilimsel çocuklara yönelik kitaplar.Biz bir kaçını aldık tavsiye ediyoruz.Minik bilim insanları için çok güzeller...

2 yorum:

Nil dedi ki...

Geleceğin uzay mühendisi mi yetişiyor annesi ne dersin ??

Sitare dedi ki...

pişşt mimledim seni sayfama gel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...