26 Kasım 2011

Çok mutluyum be blog


11 yıllık meslek hayatım boyunca istediğim şey nihayet oldu,üsküdardaki bir düz liseye tayin oldum.Çalıştığım okulda norm fazlasına -yani ihtiyaç dışı ,fazla öğretmen demek- düştüğümde üzülmüştüm ama işte her işte bir hayır var.
Norm fazlası olduğumdan aradan ,boş kadrosu olan ve istediğim okula atadılar :)
Çok da sevinmek istemiyorum aslında,sonrası hayal kırıklığı olmasın diye.
Yıllarca meslek liselerinde ,ilköğretim okullarında çalıştıktan sonra nihayet düz bir lisede matematik anlatabileceğim :) bu fikir bile beni mutlu ediyor ama napim :)

5 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Yıllarca meslek lisesi ve ilköğretimin ardından düz lise kulağa hoş geliyor değil mi?Ama düz lisede matematik öğretmeye çalışan biri olarak çok büyük hayallere kapılmamanı tavsiye ederim.Sen trigonometri anlatmaya çalışırken karşında dört işlemde bile zorlanan büyük bir güruh bulma ihtimalin çok yüksek çünkü.
özlem

battiscafe dedi ki...

allah gönlünüze göre vermiş inşallah hakkınızda hayırlısı budur :)sevgiler

sevilay dedi ki...

hayırlı olsun esin.Facette dikkatimi çekmişti.Eşimin mezun olduğu okulda görevlisin:)

Esin dedi ki...

Özlem ,gittiğim okul iyi bir okul orda öğretmen olan arkadaşım öğrencilerden çok memnun.Öğrenci seviyesi de yüksek diyor ama bakalım ...
Battiscafe,inşallah :)

Sevilay,Sağol sevilaycım :)

Adsız dedi ki...

Kesinlikle yazdığınız çalışma heyecanını görebiliyordum. Dünya nasıl inandıklarını söylemek korkmayan sizin gibi hatta daha tutkulu yazarlar için umuyor. Her zaman kalbinizi izleyin.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...