18 Aralık 2011



Ortada bir salgın varmış,bizim eve uğramadan da geçmez elbet.
Önce ömer sonra murat bu salgından nasiplerini aldılar,şiddetli bir kusma ve ishalle, bitmeyen sümüklerine bir de enfeksiyon eklediler.
Ama bu sefer şansımız yüzümüze güldü de kısa sürede toparlandılar.Ama bu süreçte babalarına da sattılar enfeksiyonu.Devasa ebatlardaki sevgili eşim şimdi enfeksiyondan muzdarip :)
Sümüklerimiz hala yerinde ama :)

Ben yeni okuluma alışma safhasındasındayım hala,gidiyorum geliyorum.Bu okulun kendi içindeki dinamiklerini anlamaya çalışıyorum.Gayretli öğrenci ile iki dakika oturulmuyormuş onu öğrendim bu arada.Sürekli yeni sorular , silinen ve doldurulan bir tahta.
Her gün okul çıkışında uzun bir yürüyüş ve tabii bu tempoda kilo verdim ben :) Sadece 2 kilo fazlam kaldı.Tüm eski kıyafetlerimi giyebiliyorum.38 bedenleri bile ama azcık dar :)

İlk defa ömrü hayatımda bir hediye kazandım şans usulü :) İlkayın çekilişini kazandım :)Şimdi ağacımı bekliyorum...Yeri hazır...

3 yorum:

lena ile başbaşa... dedi ki...

çok çok geçmiş olsun esin ablacım,,salgın zaten bu aralar...

Burcu dedi ki...

çok geçmiş olsun.. o sümüklerden biz de nasibimizi aldık :)

ilkay dedi ki...

Canım mailime bir adres atabilirmisin. Kargo için:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...