17 Şubat 2012

Mem-me den bir öteye geçemedim

Blog yazmak süreklilik isteyen birşey ara verince soğuyorsun ,soğudukça daha da zorlaşıyor yazma durumu...
Sık sık yazmak lazım...

Murat 1,5 luk kocaman bir bebek oldu.Bayağı konuştuğunu farkettim bu arada ,diksiyonu biraz bozuk bu nedenle söylediği bazı kelimelerin anlamlı olduğunu anlamam zaman aldı.Mesela,

esra-ehra
osman-ohma

gibi söylüyor...baba,dede,meme,ömeğ gibi kelimeleri çok rahat söylüyor.Kullandığı kelime sayısı oldukça çok ama dilinden anlayana :)

Anne demeyi ise reddediyor benim adım Mem-me.Herkes adıyla çağrılıyor ben memme ile :)
Söyletmeye çalışıyorum mesela ,kızarak mem-me diyor.Sen memmesin işte ısrarı bırak gibisinden :)
Alıştım haliyle...Bir de 6 aylı bebekten beter yarım saatte bir talep halinde olmasa daha iyi olurda ama neyse...Son 6 ayı :)


3 yorum:

firdevs dedi ki...

Ay Esin emzirme olayindan bana fenelik geldi artik :) Ben de haftaya biraktirma denemelerine baslayacagim :p

Sen Gelince dedi ki...

İnanamıyorum Esin ne kadar büyümüş:) Aramayı açma artık. Bu arada kupalarını beğenen bendim:)

nazli dedi ki...

:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...