20 Ağustos 2012

Bir garip


Bir süredir ama yeni bir şey bu daha, Ömer'le Murat neredeyse hiç kavga etmiyorlar.
Hatta Ömer canı gönülden , kardeşim diyor.Murat'ın yaptığı değişik hareketleri bana gülerek anlatıyor ve ona istediği oyuncakları  veriyor.



Ömer mi Olgunlaştı ve büyüdü yoksa Murat mı , yoksa her ikisi mi bilmiyorum.
Ben de şok durumlardayım, çünkü neredeyse hiç sorun yok bu evde şu aralar , aman maşalah diyim siz de diyin nazar değmesin bu duruma...İyi geçinen iki kardeş en büyük nimet çünkü :)

7 yorum:

Unknown dedi ki...

maşallah maşallah ne diyeyim:)

annesiningülü dedi ki...

maşallah, dilini ısır :D

Sen Gelince dedi ki...

İkisine de maşallah bence:)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
alisnur dedi ki...

maşallah, kardeşi olmalı dediğim şu günlerde iyi geldi.

Oglak Kizlari dedi ki...

Daha ne ister isten. Dilini ısır.

Iyi gezmeler.

Bir diğer gezerek anne Çiğdem

emreyle hayat dedi ki...

maaşallah kuzulara, takibe aldım bu güzel blogu, bana da beklerim:) güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...