15 Haziran 2014

Bu aralar çok yazasım geldi :)


Karneleri aldık, hepsi 5 ...
Akıllı oğlum bizi yanıltmadı ve başarılı bir birinci sınıf geçirdi. Artık 2. sınıf, benim ilk göz ağrım...

Biz de tatilin ilk gününde biraz at binsinler değişik bir aktivite olsun diye Kenan bey binicilik kulübüne götürdük. Ömer'in daha önce at binme konusunda bir tecrübesi olduğundan ata rahatça bindi ve keyfini çıkardı. Ancak Murat'ın ilk deneyimi olduğundan ata bindirmek pek de kolay olmadı. Önce uzun uzun dil döktüm, ama baktım olmuyor oldu bitti ye getirip ata bindirdim. İlk an da ürkse de sonra kolayca adapte oldu. :)
 Güzel bir kahvaltı da yaptık Kenan bey binicilik kulübünde. Hizmet ve sıcak yaklaşımlarından hem ben hem de eşim memnun kaldık...
Kuzularıma bakarmısınız :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...