12 Ocak 2016

Servis annesi esin

Bu kavram, bu yıl ilk defa annelik görevlerimden biri haline geldi.
Bu zamana da kadar servisle giden, gelen çocuklarımı annem yada babam - Allah rahmet eylesin.-  karşılardı. Ben de güvenli ellerde olduklarını bildiğimden, okul çıkışlarında arkadaşlarımla takılabilir, alışveriş yapabilir ya da özel derse gidebilirdim. Sabahları ilk derslerimi boşa çıkarmak koşuluyla, boş günümü feda etmezdim . Bir de boş günüm olurdu yani :)
Tabi kız kardeşimin ve erkek kardeşimin bebekleri olmasıyla bu lüksüm tarihte kaldı. Annem artık ya kız kardeşim de ya da erkek kardeşim de...
Tabi bendeniz de servis annesi olarak, sabah çocukları okula yollayıp koşarak okula gidiyor ve çıkışta koşarak eve geliyorum. Hayatım iki servis arasında :))
4.30 itibariyle evde olmak zorundayım. Ömer eve geliyor, 5.30 da da murat ... Yemek , ödev vs derken alışveriş, bakım, arkadaşlarla kahve sohbetleri şimdilik çok uzak.




Bildiğin servis anasiyım ve de kendime ayıracağım vakit pek az be blog...
Ama tabi bu da geçici bir süreç her şeye rağmen sağlığımız ve beraberliğimiz için şükrediyorum...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...