25 Mart 2008

Ö.Ö Ve Ö.S


Ömer doğduğundan beri hayatımda çok şey değişti yada belki şöyle demek daha doğru olacak,
HER ŞEY TAMAMEN DEĞİŞTİ.
Sabahları 9 -10 gibi kalkıp bi zahmet saat 1 de ki dersine giden ben, ömerin yoğun ısrarları sonucunda şimdi sabah ezanıyla kalkar oldum.tabii geceleri yaptığım emzirme seanslarından bahsetmiyorum bile...
Haftanın belki üç yada dört gecesi evde yemek yapardım şimdi ise sütüm olsun diye her akşam bize ayrı ,ömer beyin ek besinlerini ayrı yapar oldum..
Ev temizliği için 15 günde bir temizlikçi alırdım hafta da bir iki de evi süpürüdüm şimdi ise hemen hemen her gün ev süpürülüyor her yer dezenfekte ediliyor..
İşe gidiş geliş şeklim bile değişti ,şimdi koşarak gidiyorum koşarak dönüyorum ....
Düzenli gittiğim kuförün ,capitolün ve bilumum alışveriş merkezlerinin yolunu bile unuttum.
Artık duş almak bile lüks oldu....
Ama bir baksınıza HER ŞEYE DEĞER öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...