23 Nisan 2009

33 uğurlu gele:)

Bugün 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramı ve
benim doğumgünüm:)
Artık 33 oldum.
33 ,,,, söylerken bile kulağıma ne kadar da büyük geliyor :)

33 olunca şöyle bir geriye dönüp bakma gereği duyuyor insan,aslında hemen hemen hiçbirşey hayalimdeki değil,
hatta hayalimden bayağı bir sapmışım :)
Ama iyi ki sapmışım;
Sağlıklı ,akıllı bir oğlum,
Mutlu ,güzel bir evliliğim,
İyi ,bana bol bol vakit bırakan ve yaparken beni mutlu eden bir işim var...

İyi ki sevgilimle evlendim, iyi ki ömeri doğurdum ,iyi ki matematikçi oldum.

Ve iyi ki 33 oldum.

BUGÜN 23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN :)

15 yorum:

Burcu dedi ki...

nice yıllara canım ailenle,sevdiklerinle mutlulukla, sağlıkla...

pelince dedi ki...

Aferim yakışıklıma....Öpüyorum...

siyap dedi ki...

doğum günün kutlu olsun!nice sağlıklı,mutlu,sevdiklerinle beraber 33 yıllara...
23 nisan ceren'in de buçuklu yaşı olduğu için bir kat daha önem kazanıyor.
mutlu yaşlar...

Betül dedi ki...

Nice güzel günlere Esincim...Eşinle ,Ömerinle ve tüm sevdiklerinle..

Naile dedi ki...

Esinciğim dilerim yeni yaşında da ömrünün geri kalanında da bu mutluluklarına mutluluk katılarak devam eder. İyiki doğdun.

Sevgiler..

Tarkanın Annesi dedi ki...

nice mutlu senelere diyelim dedik tarkan ve ben.iyiki doğdun esin

Adsız dedi ki...

mutlu,huzurlu,sevdiklerin ve oğluşunla harika bir 33 dilerim :)güzel yaş,tecrube konuşuyor :))

Adsız dedi ki...

yeni yaşın kutlu olsun.. bu kadar çok "iyi ki" ye sahip olduğun için çok ta şanslısın :)

annesininoglusu dedi ki...

nice mutlu yıllara...

Betül KAVAL dedi ki...

canım tekrar doğum günün kutlu olsun. İyiki doğdun..

Bir türlü karşılaşamadık :) pandispanyayı merak ettim :)

sevgiler

Esin dedi ki...

Tüm dostlara çok teşekkürler :)

portakal design dedi ki...

Esincim doğumgününü kutluyoruz,nice nice yaşlara canım.

Adsız dedi ki...

Esin doğum günün kutlu olsun.Ailen ve sevdiklerinle nice yıllara.

Ege'ye Dair dedi ki...

Esincim iyi ki doğdun , bize de bu blog arkadaşlığından paylaşma nedeni oldun.Ailen ve sevdiklerinle birlikte sağlıklı mutlu,başarılı bol paralı bir hayat geçirmen dileğiyle.
Bu arada ne güzel bir günde doğmussun yaşımız ilerliyor olabilir ama hep cocuk ruhumuz umarım kalır.
sevgilerimle,
Ömeri öperiz.

sinem dedi ki...

Nice yıllara ,sağlık mtluluk ve huzurla.insanın sevdiği işi yapması gibisi yoktur hayatta...Şanslısın

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...