3 Ağustos 2009

Bir karadeniz masalı :)

........En yakışıklı kemençe üstadı......


Tatilimiz çok güzel geçtik.
Önce eşimin memleketi orduya gittik.
Orduda bol bol denize girdik,hemde kayınpederimin evinin önünden :)
Bu 5 yıl boyunca-5 yıldır evliyiz,sadece evlenmemizin akabinde 1 günlüğüne oradaki merasim için gitmiştik.- gitmediğimiz için açıkçası çok üzüldüm.Hem heryer yemyeşil ,hemde deniz çok güzel.
....Kafasında annesinin pareosuyla bir ömer,şapkamızı unutmuşuzda :)....
Kayınpederime söyledim,bu yaz yapılacak olan çatıyı bize uygun bir şekilde çatı katı olarak düzenleyecek ,bizde kendi evimizin rahatlığında kalıcaz orduda.
Malum şimdi 3 kişiyiz ama ilerde 4 olmak niyetindeyiz.Tatil için bile olsa bize geniş bir mekan lazım :)
Bir sonraki durağımız trabzon oldu.Bizi okutan,bizi birbirimizle buluşturan şehir,neredeyse asıl memleketim diyebileceğim şehir.
Hayatımın en güzel ve en zor günlerini geçirdim trabzonda,herşey sevgilimle tanışmamla daha da keyiflendi.
O günlerden bu günlere geldik.Ve belkide en güzeli,çocuğumuzla trabzonda olmaktı.
Bizim için tüm anlamlı mekanları gezdik,bana çıkma teklif ettiği kafe,evlenme teklif ettiği açık hava anfisi,onun afet evlerdeki evi,benim stadyumun karşısındaki evim,ganita,tabii ki uzun sokağın meşhuuuur pidecisi çardak ,maraş cad.,kunduracılar cad,daha bir sürü yer :)
.....Üniversitemizin önünde bir yakışıklı....
İŞte hayatımın en güzel tablosu,birbirini çok seven bir baba oğul...
Fotoyu çeken ikisininde bayıldığı evin kraliçesi :)))))Kendime de pay çıkarim dimi:)))
Ve tabiki KTÜ...Bol bol gezdik üniversitemizi.Hafta sonu orada olduğumuzdan anfilerimizi gezemedik ,hocalarımıza selam veremedik ama olsun.
Çok çok güzel geçirilen ,oğlumuzla daha da keyiflenen bir trabzon gezisi...
Bir sonraki durağımız dönüş yolunda uğradığımız benim memleketim samsun,ne yazıkki eşimin acil bir işi nedeniyle orada ancak bir kahvaltı süresince kalabildik.
Ama seneye daha uzun tutucaz samsun ayağını...
......
Tabii tatil esnasındaki ömerin vukuatlarını anlatmazsam olmaz:)
Bir kere şu tatil süresinde öğrendiğim en önemli şey,bir çocuğa tuvalet alışkanlığı kazandırılan bir dönemde tatile çıkılması gerçekten çok büyük cesaret işiymiş.
Oğlum ordudan trabzona giderken her 15 dakikada bir "annnneeeeeeeeee çişim deldi"dediğinden 3 saatlik yolu 4,5 saatte gittik.Bunu bu kadar net söyleyebiliyorum çünkü gps cihazında bu yazıyordu.3 saat yol,1,5 saat mola.
Dönüş yolu daha da zorluydu,çünkü daha yeni çişini yaptırıp ,arabaya kuruluyorduk ki eşim daha marşa basar basmaz ,bizimki tekrar "annneeeeeee çişim deldi."
Hadiii bir daha dur,yaptığı da bir damla çiş :)
Yaaaaa sabır çeken saç baş yolan ,ama sevgi dolu bir tavır takınan anne -baba ,yani biz :) yola devam.
Eee hal böyle olunca samsundan öğlen 1 de yola çıkan biz gece 3 de evde olabildik.
Samsun ist arası da arabayla 10 saattir:)
Kaka olayını çok kolay oturtmuştuk,ama uzun yolda o da sorun oldu.Çünkü oğlum ısrarla kakasını hiç bir yerde yapmak istemedi,illa "evde yapcam" diyip durdu.Sonrada tutamayıp kelalaka yerlerde kakasını yaptı :)
Ama tabii bunlar gezimizin komik ayrıntıları,biz çok eğlendik.Yıllar sonra sevgilimle trabzonda olmak ,çok çok keyifliydi.....

3 yorum:

Naile dedi ki...

Esinciğim bir kayboldunuz pir kayboldunuz şükür kavuşturana :) Ömercipe aferin çişini de söylermişşş :) Ya o eski mekanlara oğlumla gitmeyi hayal ettim de hayali bile heyecanlandırdı beni.

sevgiler..

Esin dedi ki...

Ah nailecim,söylüyor evet ama 5taneden 2 ü numaradan,elinde oyuncak olduk küçük adamın :)
Fırsatıda sonuna kadar kullanıyor...
Babamızla ufak ufak atışmaya bile başladık,yok sıra senin ,hayırrr az evvel ben yaptırmıştım şeklinde :)

pelince dedi ki...

Esincim hoşgeldiniz.. Tatiliniz ne güzel geçmiş.Karadenizli olduğunuzu yeni öğrendim...Oraları görmek bende çok isterim elbette..Ayrıca 4 kişi olmak istediğini okuyunca çok sevindim..İnşallah güzel haberlerini seneye duyarız...Evi büyütmek bencede şart.Böyle doğal mekanlarda konaklamak için herkes ne paralar harcıyor...
Çiş alışkanlığı içinde zor haklısın,arabada her daim bir boş kavanoz ve pet şişe bulundurmak şart:)) biz öyle yapardık :))

Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...