5 Ağustos 2009

Taşınmaya çalışıyorum ama hala eski evimdeyim :(

Benim taşınma olayım resmen yazı dizisi haline geldi:)
Daraldıkça içimi buraya döker oldum.
Kontratı ev sahibinin işlerinin yoğunluğu nedeniyle henüz yapamadığımız için ,ne evi boyatabildik ,ne temziletebildik nede yerleşebildik.
Hala evimde -eski evim olcak yakında inşallah- kontratın yapılmasını bekliyoruz.
Tabii bu durum çok sıkıntıya soktu bizi,2-3 gündür herşeyleri erteleyip duruyorum.
Ramazan gelmeden eve yerleşsem diye düşünüp duruyorum.
Stressle uçuğumda iyice coştu...
Tek tesellim herşeyde bir hayır vardır,bunda da var bir hayır düşüncesi...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırlısı olsun :)kolay gelsin..

Primarima dedi ki...

Kolay gelsin herşey hallolur elbet sıkmayın canınızı.

pelince dedi ki...

Sanırım seneye bu zorluğu bende yaşıyacağım...
Kolay gelsin canım...

Betül KAVAL dedi ki...

canım herşeyin hayırlısı. en kısa zamanda inşallah taşınacaksın evine içini ferah tut. falcılar gibi konuştum bee :)

seni ve ömeri çok öpüyorum.

sevgiler

sinem dedi ki...

Zor iş taşınmak kolay gelsin bu arada ben ve eşimde KTÜ mezunuyuz bayıldım gezinize biz daha gidip nostalji yapamadık.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...