19 Kasım 2010

Anne ben kıymalı kek istemiyorum,sadece kek istiyorum

Babamız bayrama rağmen iş yoğunluğundan, bugün çalışınca bir yerlere gezmeye gidemedik, hadi dedim ,kek yapayım iki yaramazıma rağmen.
Çikolatalı kek yaptım iki arada derede,bezelye yemeği arasında.
Yemeğin akabinde anane ve dede bizi ziyarete gelince ,birazcık da süsledim,cupcakelerimi.
Ve böyle sevimli cupcakeler çıktı ortaya ...
Ama ömere yeni bir şey yedirmek çok zor,beğenmedi.
"Anne ben kıymalı kek istemiyorum,sadece kek istiyorum "dedi ve noktayı koydu.Bu bol kalorili ve lezzetli cupcakelerde dede, anane ve bana kaldı haliyle :)
O da sadece kek yedi :)

3 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

esincim yeni tatlara pek açık değiller.. sanırım hepsi böyle. kağanda bu gün meyveli pasta kreması beyaz diye ben sütlü sevmem dedi ve yemedi :)

öpüyorum sizi..

Esin dedi ki...

Betül,keşke bize getirseydin ben afiyetle yerdim :)))

AsYa dedi ki...

bende bende yerdim:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...