14 Aralık 2010

Hayal mi kuruyorum ne !!!


Kış işte...Bitmez burun akıntısı,zengin öksürükleri...
Ömerin yine ve yeniden burnu akıyor ,sevgili dedi ki "esin,biz ömeri ananeye mi bıraksak , en son böyle olduğunda murat zatürreye kadar vardı."
Ömere sordum o bayıldı zaten bu fikre,dedeyle tüm gün non-stop oyun keyfi ,sonsuz anane toleransı ve dayılarla laptopta oyunlar.
Ama benim vicdan beni rahat bırakmaz ,ömeri ihmal mi ederiz diye...
Gece kalmasın ama bir iki gün böyle idare edelim,dedim.Murat gece uykusuna yatınca ,almaya karar verdik ömeri.
Şimdi evde muratla beraberim,vicdanımın bir yanı sızlıyor ama keyfini de çıkarmak lazım.
Muratı emzirip uyuttuktan sonra önce güzel bir sütlü tatlı yaptım.Biraz kitap okudum sütlü tatlı mı yerken...
Arada ömeri aradım tabii ,keyfi gayet yerinde,"anne ben akşam da kalabilirmiyim ananemde ? " bile dedi telefonda :)
Ben vicdan yaparken peter pana bak sen :)
Gayet mutlu anlaşılan...

Şimdi akşama güzel bir yemek yapayım ,hatta belki mum ışığında yeriz :) ömerin yanan mumlarla oynamasından korkmadan...
Hatta keçeden yılbaşı süsleri bile yaparım.
Belki uzun zaman önce aldığım ama bir türlü okuyamadığım dergilerimi okurum.Hoştaynlığımı birazcık göz ardı edip yanında belki güzel bir kahvede içerim.
Tabii lokum beyin uyuma performansına göre :)))
Telsizden muratın sesi gelmeye başladı,postun bitmesini bile beklemedi lokum bey :)
....

7 yorum:

Sibelbek dedi ki...

tek çocukla bile çok ihtiyaç duyarken...
hiç vicdan yapma, bak keyfine :)))

firdevs dedi ki...

vicdaninin agzina bant yapistir olsun bitsin esin :)))) susmazo vicdan yoksa .

hem niye vicdanin sizliyor ki? annem olsaydi ben ucunu birden birakirdim . vicdan da kimmis :p

K.T dedi ki...

Ömer de vicdan yapıp. Ben burada eğlenirken yazık annem murat la eve kapandı diyordur.
Ömer de tek çocuk, tek ilgi noktası,maksimum şımartılma mutluluğu yaşıyordur orada.

Adsız dedi ki...

Valla yazı güzel de fotonun sol yarısı pek bir hoş :D Nasıl sevesim geldi anlatamam bu minnağı.

bahriye-krm dedi ki...

ömer'in keyfi yerinde olduğu sürece vicdanın bence de sızlamasın...o orda mutlu sen de evinde ol bence...birkaç günlüğüne değilmi sonuçta :))

Deli Anne dedi ki...

kırk yılın başında kaçamak yapmalı insan eğer imkan varsa.. ki anneanne, dedei dayılar yanında, emin elelrde, çocuğun da keyfi yerindeyse.. ama ben de gene sızım sızım sızlardım gene de..

Sen Gelince dedi ki...

Vicdanı micdanı boşver sen... Tek çocuklu olabilmenin tadını çıkar şu kısıtlı zamanda... Sahi tek çocukla da dinlenmek pek mümkün değil ama senin için bulunmaz fırsat:)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...