25 Mart 2011

İlk incimiz bu :)


Muratın uzun zamandır dişini bekliyorduk,ha çıktı ha çıkacak,ama geç kaldı sanki,ömerin 5,5 aylıkken dişi çıkmıştı 8 aylıkken 8 dişi vardı vs vs ile beklemedeydik.
Dün akşam doktor dönüşü, günlük rutin kontrolümü iki gündür aksattım bakim şu dişe dedim ve üst dişinin eti kestiğini gördüm :)
Hemen babamızı aradım müjdeli haberi verdim,çünkü bu çocuğun dişi çıkmıyor diye çoook düşünmekteydi bir de tembel demekteydi sütlenk ime.
Neyse ateşsiz,sorunsuz ilk dişimiz çıktı hem de üst dişi,altlar tembelmiş demek ki :)
Mutluyuz, incimiz için diş buğdayı vaktidir şimdi :)

2 yorum:

emel dedi ki...

Esin bizim kizin hala disi yok =D

İkiz Annesi dedi ki...

Hayırlı olsun inciniz:)
Hepsini böyle ağrısız acısız çıkartır inşallah:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...