16 Şubat 2011

Evhalimiz


Ömerle kurabiye kalıplarını kullanarak patates baskılar yaptık bu hafta,bayıldı.
Uzun uzun patatesleri boyadı ,ters çevirip kağıda baskılar yaptı.
Bize el sürdürmedi.Onun eseriymiş bozuyormuşuz...


Patates baskıdan sonra yeni alternatifler aradık çünkü sürekli resim yapmak sıkıcıymış.
Bizde kağıda şehriye yapıştırdık onu boyadık ama CIK beğenmedi.
Zormuş patates baskı daha güzelmiş :)



Murat da artık mama sandalyesinde oturuyor daha doğrusu oturmaya çalışıyor.Devrilmemek için sağı solu tutuyor ama gayet başarılı :)
Abisini büyüttü mama sandalyemiz, muratı da büyütecek inşallah...


Sevgililer günü münasebetiyle babamıza kalp kurabiyeler yaptık.Ama en çok ben yedim :)


Tabii bir de bizi yaptık ,işte kurbiş biz...Kurabiye bizi de ömer yedi :)

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

kurabiye bizi çok sevdim.. kalp kurabiyeler de güzel ama hakkını vermeli:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Pasta kalıbı ile patates baskısı kolay oluyor değil mi? Aferin Ömer'e, özellikle şehriyeli Dora ya bayıldım ben

pelince dedi ki...

Süpersiniz ;) iki çocuklu hayat inan en güzeli...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...