10 Nisan 2011

Bla bla ve bla...


Keyifsizdim uzun zamandır,sağlık sorunları sebebiyle.Elim hiç bloğa gitmedi bir şeyler yazmak için...
Şimdi iyiceyim hazır kendimi de iyi hissediyorken bir şeyler yazayım istedim...

Murat çok hareketlendi çoook.Emekliyor ama geri geri.
Oturup onu izliyoruz babasıyla.Emeklerken burda bir şeyler ters gibi bakıyor bize :)
Heceler neredeyse kelimelere dönüşmek üzere.Çenesine de maşallah bize abisini hiç aratmayacak gibi geliyor.

Ömer kreşe başladı,çok sevdi okulunu.Bayıla bayıla gidiyor.Bir de arası var ,kankası .Her eve gelişte uzun uzun anlatıyor.Aras elimi tuttu anne,bugün aras benle pek oynamadı anne,aras yanıma oturdu anne...Dilinde hep aras ve tabii gelin aday adayı olduğunu tahmin ettiğim elif :)

Ben de okula başladım ,hafta da sadece 10 saat dersim var...Saat 7 25 de evden çıkıyorum arka sokaktaki okuluma gitmem 5 dakika mı alıyor.Okulda çok yeniyim,öyle muhabbet edecek kadar kimseyi tanımıyorum.Ama nasıl işime geliyor bir bilseniz,alıyorum kitabımı elime o 10 dakika kitap okuyorum,ilaç gibi geliyor:)

Keyfim iyi bu aralar...

5 yorum:

elif-kayra dedi ki...

maşallah murata ,
geçmiş olsun esincim.kötü birşey yoltur umarım. bu blogların kapatılması kötü oldu uzak kaldık..

KEO dedi ki...

ses vermene ve iyi olmana sevindim...

İkiz Annesi dedi ki...

Keyifli olmana sevindim canım:)

Unknown dedi ki...

merhabaaaa çok memnun oldum tanıştığımıza ve kandillili bir blogger bulduğuma , sevgiler...

Emel dedi ki...

Biz gelcez ya o yuzden keyiflisin seeenn! =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...