17 Nisan 2011

Veni vidi...

Amacım fotoğrafçılık fuarını güzelce gezmek ve objektif bakmaktı.Hazır gitmişken kırtasiye fuarını da gezicektik tabii,eşimin işi dolayısıyla...
Fotoğrafçılık fuarı düşündüğüm gibi hobi ve meraklılarından ziyade bu işi yapan fotoğraf stüdyosu sahipleri için daha uygundu.O anlamda gelişmiş tüm teknoloji ve yeniliklerin hepsi vardı ama benim gibi yeni bu hobiyi edinmek isteyenler için çok yetersizdi...Tabi bu benim fikrim :)
Kırtasiye fuarına ise hesapta eşimin işi için uğrayacaktık ama fuarı gezince ben tek kelime ile herşeye ba-yıl-dım.Çok güzeldi çok...
Her kesimden fuar ziyaretçisi için herşey düşünülmüştü.Bir-iki saat kadar kaldık ama ben orada da yatabilirdim :) Yurt dışından gelmiş hobi kitapları, her türlü objeler,belli başlı markalara ait kırtasiye ürünleri ve herşey...Çok güzeldi.


4 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Banane ya,ben de gitmek istiyorum oralara.Off,İstanbul niye bu kadar uzak ki :(
özlem

Esin dedi ki...

özlemcim evet fuar çok güzel de trafik felaket,gitmemiz de dönmemiz de 1,5 saat toplam 3 saat yol :)
istanbulunda böyle bir durumu var işte...

Unknown dedi ki...

Kırtasiye malzemeleri favorim , kendimi tutamam hiç özellikle kalemlere karşı ayrı bir ilgim var..Diğerlerini saymıyorum...Yol sıkıntı yaratmasaymış , güzel bir gün olmuş...

Unknown dedi ki...

Bende bayılırım kırtasiye malzemelerine,çokda güzel şeyler varmış.Ah istanbul ahhhh :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...