3 Temmuz 2011

Minnak oğlum 11 aylık



Minnak oğlum 11 aylık olmuş.Büyümüş ,serpilmiş,hareketlenmiş.

Hiç anlamadım yavrum senin bebekliğini ben.Öyle çok hastalık çektin öyle badireler atlattın ki,senin için üzülmekten başka bir şey gelmedi elimden , beklemek ve dua etmek çoğu zaman sadece...
Üzüntü ve acı öyle çok dolduruyordu ki hayatımı ,anlayamadım tad alamadım büyümenden.Anlayamadım bir minik bebeğim olduğunu.


Geride kaldı hepsi.Şimdi kollarımdasın sağlıklı, sıhhatli,gülen yüzün ve tombiş bedeninle...
Şimdi anlıyorum bir bebeğim var işte.
Hem de 11 aylık,kıpır kıpır ,sevimli.
İyi ki varsın bebeğim...Varlığın en büyük mutluluğum...


2 yorum:

Seyhan dedi ki...

daha dün doğmadın mı Murat? 1 yaşına ne kalmış şurada

Deli Anne dedi ki...

Ah o pembe topuklar gene.. çıldırıyorum :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...