3 Ağustos 2008

Bir Eminönü macerası

Dün annem ,teyzem ,kuzenim gökçen ,ömer ve ben cümbür cemaat eminönüne gittik ve dört kişi paketlerle ,ömerle ve bebek arabasıyla ancak başa çıkabildik :)
Gidiş eşim bıraktığı için çok kolay oldu ancak dönüş için aynı şeyi söyleyemeyeceğim,tam vapura binme saatinde ömer uyuduğu için ,bebek arabasıyla ömeri üst geçit merdivelerinde taşımak zorunda kaldık.Bir de deniz kenarının çok rüzgarlı olması herşeyi daha da zorlaştırdı...
Ama çok eğlendik ,bol bol yürüdük ve gezdik :)
Şansımıza havada güzeldi(deniz kenarı hariç ,acaip esiyordu),fazla sıcak yoktu ve erken saatte gittiğiizden henüz kalabalıklaşmamıştı.
Eminönünden ,1 hafta arayla doğan (tabii arada bir de 34 yıl var :) eşim ve ömerin doğum günü için bir sürü malzeme aldık.Ömer için doğum günü süslemeleri ,eşimin doğum günü için de Fermodan şeker hamuru aldım.
Eşimin doğumgününde sürekli gördüğüm ve çok beğendiğim şeker hamurlu pastalardan yapmayı deneyeceğim.... Eğer şeker hamurundan artarsa oğluşun doğum gününde de kurabiyeleri süslicem :)
Şeker hamurunu aldığım Fermo, çok güzel bir pasta market .Öyleki içeri girdiğimizde hepimiz nereye bakacağımızı şaşırdık,hakikaten pasta adına herşey var.Hem benim gibi amatörler için ,hem de profesyonel pastacılar için ....
Teyzemin çengelköyde küçük bir kırtasiyesi var,ona malzeme almak için fermodan sonra tahtakaleye de çıktık,,teyzem oradan bir şeyler aldı .Geçerken şarkhanın tam karşısında bir takıcı gördüm ve hemen içeri girdim tabii ,aman ne çeşitler var anlatamam ve de çok ucuz .Oradan hızlıca iki kolye beğendim.Çok güzel şeyler vardı ama vakit yoktu,teyzemle sözleştik birlikte tekrar gidicez.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...