18 Ağustos 2008

İşte doğum günümüzün ayrıntıları.

.........Babamız alkışlardan korkan ömeri sakinleştiriyor........

Doğum günümüzü pazar günü ,aile arasında kutladık.Aile arası dediğime bakmayın 35 kişiydik ki ,malum eşimde ben de karadenizliyiz ve kalabalık ailelere sahibiz :)

Hazırlıklarımız 1 hafta önceden başladı,eminönüne gidildi,eksikler tamamlandı.Tabii tüm evde temizlik yapıldı.Son iki gün sadece yiyeceklerle uğraştım.Evimizi süsledik.

Sağolsun her zaman ki gibi anneciğim ve kuzenim gökçen çok yardımcı oldular.Hepimiz çok yorulduk ,ama fazlasıyla değdi.Çok mutlu ,çok güzel bir parti oldu .

Babam sadece düğünümde kapattığı dükkanını ömerin doğum günü için bir kez daha kapattı,kayınpederim ve kayınvalidem de ömeri doğum günü için tatillerini yarım bırakıp istanbula döndüler.Hakikaten torun sevgisi başka derler ya her seferinde bunu tekrar tekrar görüyorum :)))

Babası bir teşekkür kartı hazırladı,gelen misafirlerimize bunlardan dağıttık,bugünün bir anısı olsun diye.Ön yüzünde teşekkür metni, arka yüzünde ise ömerin doğduğu andan itibaren çektiğimiz resimlerden bir derleme vardı. ................................Ömer ve teyzesi.............................

Ömer bütün gün kucaktan kucağa gezdi,kimi zaman eğlendi ,kimi zamanda huysuzlandı ,yabancıladı.Gelen oyuncaklarıyla oynadı ,ilk defa pasta tattı,gelenlere göstermek istercesine sürekli yürüdü,neredeyse hiç emeklemedi.

Ama yine de tüm gün uyumadığı için , uykusuzluğun keyifsizliği üzerindeydi yavrumun .Özellikle mumları üflediğimizde ,güçlü bir alkış kopunca ömer çok huzursuz oldu,babası teskin etti.

Bu kadar koşuşturmada ne yazıkki kuaföre gidecek vaktim olmadığından ,benim fön çektirme olayımda hikaye oldu ,hatta makyaj bile yapamadım ,anneliğin cilvesi....

BU arada doğum günümüsde hamileliğimden önce aldığım ama sadece 1 kere giydiğim bir eteğimi giydim :) Ama hala ön takımlar aynı olduğundan üst kıyafetlerim için daha çok beklemem lazım :(
Ama yine de ben çok mutluyum :) Heyyyyyyy....

....................teşekkür kartımız................

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...