11 Ağustos 2008

FARKLI BİR HAFTASONU

Tüm haftasonuna yaymayı düşündüğümüz küçük tatilimiz eşimin işi yoğunluğu yüzünden sadece pazar günü,günü birlik gidilen küçük bir geziye dönüştü.Ama herşeyin hayırlısı denilir ya öyle oldu ,ikimiz için de pazar günü çok keyifli bir gündü.
Gidemeyince ,bol bol boş vaktim oldu .Ben de cumartesi akşamı rahat rahat butik pastamı :) yaptım .
Pazar sabahı da çekirdek aie olarak güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra ,ömeri annemlere bıraktık ,eşimle beraber kıyıköye yola çıktık.
Muhabbet ederek geçirilen yaklaşık 2,5 saatlik yolculuktan sonra sahile vardık ,ama denizi görünce gözlerimize inanamadık çünkü karadeniz isminin hakkını verdiği bir gündeydi,coşmuştu...
Cankurtaranlar sahilde ellerinde megafonlarla "sağdaki fazla açılma,soldaki kırmızı şortlu çok açıldın ,dur "şeklinde denize gireni de pişman ediyorlardı,ama tabii ki haklılar bizim insanımızın gösteriş merakı ayrıdır yanii.
Velhasıl denize ayağımızı bile sokamadık,kısa süre sonra güneş de kapatınca benin bronzlaşma hayallerimde suya düştü :)
Giderken aldığımız sandviçleri atıştırırken yağmurda çiğselemeye başlayınca durum iice ilginçleşti..
Bizde kumsalda açtık şemsiyemizi ,deniza yağan yağmuru seyrettik.Hem atıştırdık hem de yalnız olmanın keyfini çıkarttık.
Yağmur dinince neyseki güneş açtı ve herşeye rağmen 2 saat kadar güneşlenmeyi başardım :)
Kalkarken geçen gidişimizde gördüğümüz ama ömer için tehlikeli olabilir diye binmediğimiz sandala bindik.
Kıyıköy deresi üzerinde kiralanan sandallardan kiraladık .Hatta ben de kürek çektim ,eşimde biraz keyif yaptı :)

Dönüşe geçtiğimizde böğürtlenleri görünce ,yolda durduk ve bol bol ömerime böğürtlen topladık...Artık yoğurtlarını böğürlenli yiyecek :)
Denize giremedik hatta ben doğru dürüst güneşlenemedim bile ama bu kısa gezii ikimize de çok ii geldi.Hatta planladığım gibi olsaydı belki bu kadar eğlenemeyecektik :)İşte her işte bir hayır var....
Akşam da ailelerimizle biraya gelerek eşimin doğum gününü kutladık.Bu da pastam :)

Pastayı yaparken her yer pudra şekeri oldu,malum şeker hamuru açılırken bol bol pudra şekeri kullanılıyor....