7 Temmuz 2011

Kreşsiz hayat bana pek bir zor...

Ömer yaz tatili nedeniyle kreşe 2 ay ara verdi.Önce yazın da yaz okulu şeklinde kreşe devam etse mi diye düşündüm ancak,temmuzda tatil planımız olduğundan ve en sevdiği arkadaşları da yaz tatili nedeniyle ara verdiğinden böyle olmasının daha doğru olacağını düşündüm eşimde destekledi.Şimdi iki bebem bir de ben evdeyiz.
Sabah bir koşuşturma ile başlıyor gün,kahvaltıda iki oğlumun da gönlünü yapmak zor.Biri kahvaltı bulmacı istemez diğeri her sabah special şeylere alışkın.
Bir şekilde kahvaltı öğününü atlatınca ömerin sıkıldım ben anneleri başlıyor.Dışarı çıkıyoruz biraz geziniyoruz civarda,dedesinin dükkanında oyalanıyoruz.Sonra öğle yemeği saati geliyor,yine aynı sıkıntılar.
Ve öğle uykusu günün en sevdiğim saatleri yani :)
Uyanınca bu sefer meyve ve yoğurt saati, akabinde muratın uykusu.
Yok akşam yemeği....Bla bla bla...

Günler böyle ,otomatiğe bağlanmış gibi gitmekte.Ömer kreşten ayrıldı ama hayat bana zorlaştı.İki kere yoruluyorum her şeyde.
Buna da şükür sağlıkları sıhhatleri yerinde ya bu bile yeter...

Tatile gitme zamanı da yaklaşıyor ama ben ikisiyle tatil nasıl olur kara kara düşünmekteyim.
Ya kavanoz mamalarını doldurup,bodrumda herşey dahil sistemine dahil olucam.
Yada apart tutucam alaçatıda ,3 öğün yemek yapıcam ve bebelerimi ellerimle beslicem ama böyle bir tatilde evden daha çok yorulurmuşum gibime geliyor.
İki çocukla denize nasıl giricez da ayrı bir muamma :)
Galiba pek de giremicez yada sevgili ile dönüşümlü giricez.
Bir deneme yaptık günübirlik ama annemde vardı :) O deneme sayılmıyor bu nedenle :)

Ama öyle yada böyle tatile gidicez ve eğlenicez benim niyetim bu :))))

Burcu dedi ki...

Esin biz de 2 ay ara verdik kreşe yaz okulunda birşey yapılmıyor çünkü. hep parktalar. ee bakıcı da evde zaten o götürsün parka bir de üstüne para mı vercem kreşe diye düşündüm. Senden farklı olarak ben çalışıyorum ve sadece 1 çocuğum var şimdilik :) Sana kolaylıklar diliyorum. tatil konusunda bence herşey dahil sistem seni biraz dinlendirir. 1 haftacık da Murat kavanoz maması yesin canım :)

Nil dedi ki...

APARTTA TATİL Mİ OLURMUŞ? YEMEK YAPIP BULAŞIK YIKADIKTAN SONRA BUNUN NERESİ TATİL?

HEM BIDIK NEREDEYSE 1 YAŞINA GELMİŞ. BENCE ORDA ÇIKAN ÇORBA HAŞLAMA SEBZELERDEN DE YEDİREBİLİRSİN

elfeyp dedi ki...

Ortakent'e gelin!!!!
Bizi de arayın. Hep beraber giremeyelim, kum oynarız :)

Esin dedi ki...

Burcu evet herşey dahil bir yer benim için çooooooooooook daha iyi olur gibime geliyor.

Küçük mucizem evet ben de öyle düşünüyrum çok kasmicam tatilde...

Elif ,sen ortakenttemisin.Ben daha önce geldim oraya süper bir plajı var,eğer bir aksilik olmazsa 15-16 sı gibi yola çıkıcaz,mutlaka görüşelim.Eşinin eli için sanırım izmire gidiceksiniz ama bir arada ,olmadı izmir de bile görüşebiliriz...

Unknown dedi ki...

Apart yorucu olur gibime geliyor.Sürekli yemekel uğraşmak zor olur Esinciğim .İki çocuklu olması hem keyifli hemde yorucudur ...
Deniz kısmı tahminin gibi olur arkadaşım .Dönüşümlü-nöbetleşe deniz sefaları !
Ben orhanla nöbetleşe girdim denize.Bir o baktı Yağız'a bir ben.Karı-koca başbaşa denize giremedik :(
tatilde bir de nöbetçi bakıcılar olsa süper olur galiba...

Cocukla Cocuk dedi ki...

Yaz tatili yoğun geçiyor çocuklarla aynı şekilde. apart tatil ve yemek yapma fikri zor olur gibi sanki:) Ayrıca çocuklar denize bayılacaklardır, dönüşümlü girerek halledersiniz.
İyi Tatiller şimdiden.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...