23 Temmuz 2008

3. boyuta geçtik :)


Dün eşimle beraber meydan cinebonusta dünyanın merkezine yolculuk filmine gittik.

Tek kelime ile süperdi,3 boyutlu film çok başka birşeymiş.

Film başladıktan sonra bu kadar gerçekçi olmasını beklediğimden şaşkınlığından ilk 5 dakka replikleri bile okuyamadım :) 5 dakikadan sonra filme konsantre oldum.

Suratımıza tükürülen sular,gözümüze giren yoyo , tam gözünüzün önünde başlayan ormanlık yol , önümüzde uçuşan mavi kuşlar ve bunun gibi bir sürü şey ,hepsi beni de eşimi de çok şaşırttı.

O kadar gerçekçiydi ki bir sahnede balık atlıyor,ama tam üstünüze...Tabii tüm seyirciler de ben de dahil sıçradık.

Bunun gibi bir sürü sahne .

Filmin konusuna gelince ,konusuda çok iyiydi ,indiana jones tarzı sürükleyici ,soluksuz izlenen bir film,sadece görsel efektler değil yani filmi cazip kılan :)

Özellikle gitmek isteyenlere manyetik kaya sahnesini ii seyretmetlerini tavsiye ediyorum ,gerçekten çok etkileyici ....
En son film bitti ,ama çıkan yok :) herkes filmin sonunda akan yazıları seyrediyor,çünkü onlar da 3 boyutlu ve suratınıza taşlar geliyor .

Sonuç şiddetle tavsiye edilir :)
Not:Ömer nerde tabii anane de :)
Not 2: 9:45 filmi için 9 da oradaydık ve neredeyse biletler tükenmişti,ancak kenardan yer bulduk ve filme girdiğimizde bir tek koltuğun bile boş olmadığını gördük .....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...