12 Temmuz 2008

Hancock

Dün akşam eşimle birlikte hancock'a gittik.Önce carrefuar afm'ye gittik,orada gösterildiği iki salonda da türkçe olduğunu öğrenince,orjinalini seyretmeyi tercih ettiğimiz için hemen meydan cinebonusa geçtik.
Aslında ben afm de film seyretmeye bayılıyorum koltukların arasındaki kolların kalkması ve salonların çok büyük olması bizi hep oraya çekiyor , ancak her iki salonda da türkçe olması bizi başka bir sinemaya yöneltti.
Ama cinebonus sinemasını da beğendim ,önünüzdeki kişinin açık saçlarıyla yada kocaman kafasıyla sizi engellemesi gibi bir durum yok ,çünkü arka arkaya gelen koltuk yükseklik farkı oldukça fazla.
Filme gelince ben çok beğendim eşimde aynı fikirde .Özellikle ikinci yarıya bayldım ,espriler süper.

Filmin içinde herşey var aksiyon,komedi,eğlence, bilimkurgu .Sıradan kahramanlık filmlerinden oldukça farklı...

Bir kere muhteşem, kusursuz kahraman modeli yok ,hata yapan ,saçmalayan ,içkiye düşkün ,sevilmeyen ,ne yapacağını bilmeyen bir kahraman var.Ama kahramanımız öyle komik ve eğlenceli bir adam ki her hareketi her tavrı ayrı komik.
Tabii bu etkiyi yaratan will smith...
Ben will smithi ,devlet düşmanı filmindeki hafif tombul karısına aşık ,hafif şaşkın , işadamı rolünde çok beğenmiştim,sonraki her filminde hayranlığım katlandı ve halihazırda devam etmekte :)))

Filmi şiddetle tavsiye ediyorum.....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...