5 Ekim 2011

ilk soğuk hava ile açılışı yaptık


Açılışı yaptık var mı artıran :) Murat iki gündür ciddi bir boğaz enfeksiyonu geçiriyor ve tüm vücuduna yayılmış kırmızı lekeleri ile doktor kızamık değil dese de kızamıkmış gibi bir de görüntüsü var.
Ateşi ibufen ve paranoxla dindirmeye çalışıyoruz ,günlük novasef iğne oluyor ama bir de şu yutkunma sorunu sebebiyle yememe hatta emmeme durumu olmasa...

Kucağımdan inmiyor kırmızı benekli çocuğum,büyük danam da kıskançlık karışık sürekli yamacımda.Lohusalık günlerimi yeniden yaşıyor gibiyim.
Murat sürekli omzumda gezmek istiyor ,oynamak ve yerde yada başka bir yerde oturmak istemiyor.Yere koyduğum anda şikayet ünlemleriyle dolu ağlamaları çok yoruyor çok.
Mecbur gün boyu gezdiriyorum evde,okuldan da izinliyim haliyle...
Çocuğu küçük olan bir anne için bunlar gayet sıradan olmalı...Ama benim için olmuyor işte,alışamıyorum :(
Bir antibiyotikle bir şeyi kalmaz diyemiyorum...
Buna da şükür neler var diyorum, neler atlattık diyorum su serpiyorum içime...

6 yorum:

elif-kayra dedi ki...

geçmş olsun esincim.
en kısa zamanda bunuda atlatırsınız inşallah

Nil dedi ki...

geçmiş olsun minik prense.
biz de geçen sene aynı sahneleri yaşadık. sürekli omzumuzdaydı kızım. hafif de değildi. belim kollarım kopmuştu.süt içiyorsa bile kafi annesi. acil şifalar kuzuya

yaruze... dedi ki...

Geçmiş olsun Esincim.

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Umarım en yakın zamanda iyileşir kuzucuk.

ELFony dedi ki...

Çok geçmiş olsun.. Sabaha değnek değmişcesine iyileşsin..

İkiz Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım inşallah bir an önce geçer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...