14 Ekim 2011

ordan burdan






Hastalıkları geride bıraktık;umarım :)
Keyfimiz yerinde ömer kreşe başladı,muratta yürüme konusunda hala bir gelişme yok...Üç kelime öğrendik dördüncü kelime yok,çok tembel bu kuzum çok :)

Ağustos ayında ramazan sebebiyle doğum günümüzü yaklaşık yirmi gün önce yani 1 ay gecikmeyle yapmıştık ama hastalıklar vs derken buraya yazmak mümkün olmadı...
Küçük ve sevimli bir orgnaizasyon oldu her zaman ki gibi doğumgünümüz.
Gülündü,eğlenildi,anne yapımı pinata patlatıldı.Hani pinata resmi derseniz ben fotoğrafını çekene kadar üstüne hücum edilmişti bile :)
Yenildi ,içildi pek bir keyifliydi...
...

7 yorum:

elif-kayra dedi ki...

nice mutlu yıllara

Burcu dedi ki...

Şeker kavanozlarına, pastaya, Ömer'e bayıldım... Daha nice güzel yılları olsun hepinizin... Becerikli anne pinatayı bile kendi yapmış..

Unknown dedi ki...

Nice mutlu yıllar ikisinede :)

Kavanoz mamalarında hediyelik şekerler süper olmuş.bizim doğum günümüze daha çok var ama ben de aynı şeyi düşünmüştüm.Kavanozları süsleyerek hediyelikler yapmayı.Herşey harika olmuş,keşke pinatayı da görebilseydik :))

Deli Anne dedi ki...

İkisinin bir mi oldu doğumgünü.. eğer öyleyse geçmiş de olsa kutlu olsun doğum günleri kuzuların:)

Esin dedi ki...

teşekkürler elif :)

Burcu sağolasın canım,o kadar mama kavanozu bir işe yarasın istedim bu sefer :)

Ela toprak ve biz,senin için hem yazdım hem de bulduğum tek foto yu koydum :)

Mümine,evet ikisinin doğum günü 2 hafta arayla olunca ,doğum günü de bir kere ile aradan çıkıyoo :)

Unknown dedi ki...

Sağol canım,bence çok güzel olmuş,eline sağlık :)

Betül KAVAL dedi ki...

mutlu yıllar olsun cnaım... ben de kağana dün yaptım aynı şekilde gecikmeli :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...