1 Ekim 2011

Pek bir eğleniyorum schooll da


Saat 7 30 da başlayan derslerim yüzünden ,her gün atkuyruğu saç ve sıfır makyajla okula giden ben, 10 da dersimin başladığı bir gün açık bıraktığım saçlarım ve hafif makyajımla okula gittim...
Minik öğrencilerim ,"örtmenim bugün çok güzelsiniz",şöylesiniz böylesiniz derken öndeki sessiz bir öğrenci,"Örtmenim siz bu okula yeni mi geldiniz "demez mi ?
Yanındaki hazır cevap öğrenci de hafifce kafasına vurup ,"oğlum görmüyormusun bu matematik örtmeni "dedi :)
Çok güldüm çok :)
Ya bu saç makyaj beni bir hayli değiştiriyor yada bu minik adam ileride pek bir bön olucak :)

8 yorum:

resimli günlük dedi ki...

:)))))
Keşke bu posta makyajdan önce-makyajdan sonra şeklinde bir fotoğraf da koysaydın.Doğru cevabı verebilirdik o zaman :)
özlem

ELFony dedi ki...

Sabahın 7:30 unda ders mi başlar? Günah çocuklara..

Unknown dedi ki...

Ha ha :D Süper :)

Unknown dedi ki...

Ha ha :D Süper :)

Unknown dedi ki...

7 bucukta dersmi olur ya :)) Cok erken ama, nasil yapiyorsun zamaninda derste olmak icin.

İkiz Annesi dedi ki...

Dudaklarımda bir gülümseme okudum çok bilmiş bu yeni nesil çook:))

Cocukla Cocuk dedi ki...

erkeklerin görsel algıları çok farklı sanırım üstelik küçüklükten başlıyor demek ki . Geçen hafta işyerinde bir beye aynı isimli soyadlarını karıştırdığım 2 bayanı sordum , aman allahım ne tarif ne tarif. Biz bayanlar olsak kısaca uzun siyah saçlı ( beline kadarsaçları var) ve kısa sarı saçlı derdik . Ama böyle deyince aa saçlarının hiç farkında değilim demez mi? şaşırdım ben de

Unknown dedi ki...

ayy çok güldüm ya:))yanlız özlemin cevabı da güzelmiş:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...