1 Ekim 2011

Keyfi yerinde ...


Yeni okul ,adaptasyon süreci ,kreş arayışı,gecikmiş doğum günü partisi derken bayağı yoğun bir süreç geçirdim.
Ömer kreşe başladı ,artık tam gün kreşte.Eski kreşine yazdırdım yine,memnundum kreşten ama ufak tefek sorunlar nedeniyle oraya tekrar vermekte kararsızdım.Uzun bir kreş arayışından sonra eski kreşimizde karar kıldık ,atölye sistemini kullanmaları, butik bir kreş olması ,ahçılarının 10 yıllık bir kreş geçmişi olması ,kullanılan kırtasiye ve diğer ürünlerdeki bildiğim kalite ,ömerin de tekrar oraya gitmek istemesi ve elle tutulur başka bir yer bulamayışımız da nedenlerden bir kaçı idi...
Görüşmeye gittiğimizde ufak tefek dediğim sorunlarında tamamen ortadan kalktığını görünce gönül rahatlığıyla oraya verdim.
Ömer pek bir mutlu ,tüm gün okulda olmaktan.
Sabahları geç kaldım diye yataktan kalkıyor :)
Dönüşte servisten inerken de pek bir keyifli oluyor.
Ağlama, adaptasyon süreci gibi bir şey hiç olmadı zaten.Sanırım okul sevgisi ile dolu bir çocuk olacak.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel sıkıntı olmadan atlatmışsınız.Bence de nasıl başladıysa öyle devam eder :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...