5 Nisan 2008

Düşüş

Dün akşam ömeri her zaman ki gibi biz yemek yerken yerde oynasın diye , yere ince sünger yatağın üstüne oturttuk .Bu sefer eşim biraz dikkatsiz davranmış ve arkasına yastık koymamış.Biz arkamızı döndüğümüz anda kıyamet koptu .Oğluşum yastık var diye kendini arkaya atmış ve yastık konulmadığından kafasını yere ,taşa vurmuş.Bir an da ben de eşimde sıçradık hemen bir hamle ile ömeri kucağıma aldım ama susturmak ne mümkün...Çok ağladı ömer .. Tabii benim de içim çok ağladı.Böyle durumlarda bildiğim kadarıyla bebeğin kusması yada kaka yapması tehlike olduğunu gösterir.

Bekledik ama bir sorun olmadı.Misafirimiz gelecekti onlar geldiler.Ama misafirlerle ilgilenirken ömer bir an çok kustu sonra bir kere daha kustu.Ama ne eşim ne de ben anlamadık neden kustuğunu ,ikimizin de aklına gelmiyor ki 1,5 saat evvel düştüğü.Neden aklımıza gelmedi bilmiyorum....Ömer de gayet keyifli telsara yapıyor ,gülüyor,oyuncaklarıyla oynuyor...

Neyse sabah oldu.Benimde bir sınavda gözetmenlik görevim var .Sınava girdim ,sınav başladı gözetmenlik yaparken ben de bir önceki günü tahlil ediyorum .Birden bir ışık yandı, ÖMER KUSTU...hem de düştükten 1,5 saat sonra.
Nasıl sınavı bitti, nasıl eve gittim ,bilmiyorum.Hemen doktora gittik ,film çekildi.ÇOK ŞÜKÜR ki ömerin birşeyi yok .Ama doktor 48 saat boyunca tehlikenin devam ettiğini aşırı kusma ,nöbet ,bayılma(allahım göstermesin) gibi bir belirti olursa hemen gelmemizi söyledi.Ömer doktor da da çok keyifliydi sürekli gülücük dağıtıyordu.Doktor neşeli ve keyifli olmasının tehlike olmadığının göstergesi olduğunu söyledi.
Şimdi evdeyiz ömerim uyuyor .
Sonuç hemen yarın ikeya gidiyoruz ve mama sandalyesi alıyoruz . Ömeri artık bir an bile gözümün önünden ayırmayacağım.Herşey olacağına varır ama dikkatli de olmak lazım.
Evladım ve evlatlarımız ALLAH'ıma emanet.....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...