18 Nisan 2008

dişler sil baştan


Ömerin yeni pirinçleri geliyor...Üst yan kesici dişleri kendini gösterdiler,tabii ateşle beraber.Ama bu sefer üst dişlerden profesyonel olduğumdan; ateş için geçen sefer ki gibi endişelenmedim.Ateşi bir iniyor, bir çıkıyor.Eğer ateşi düşmüşse fotoğraftaki gibi keyifli ve mutlu .Ama ateş yükselmişse vay halimize ,ağlak,huysuz,keyifsiz bir ömer....
İştah yine kesildi ve tabiii salyalar.
Bugün ve gece bayağı uzun olacak ...:(


Merak ediyorum ,acaba her anne benim gibimidir....İşe gidiyorum ,eve koşarak geliyorum aklımda sadece ömere bir an önce sarılmak.

Beni görünce sadece gülümsüyor,kucağıma aldığım anda gögsüme doğru hamle yapıyor,malum ....İçim buruluyor ,ben istiyorum ki beni görünce hemen tanısın ve üzerime atlasın ,bana sarılsın ama sanırım oralara daha var.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...