13 Nisan 2008

Misafir erken gelecekmiş...

Bu akşam misafirim geldi.Ama ben biraz rahat davrandım.Evi toparlayıp ,hiç bir şey hazırlamadan dışarı gezmeye çıktık.Arkadaşlarımızla hep beraber çocukların temiz hava alacağı bir yere gittik.Hesabıma göre saat 5 gibi gelecek ve ikramlıklarımı hazırlayacaktım ancak beraber gittiğimiz arkadaşlarımızla düşündüğümüzden fazla oturunca eve ancak 7 gibi gelebildik.Biz eve girdik ,telefon çaldı.Misafirliğe gelecek arkadaşlarımız adres tarifi aldılar .Tabii biz eşimle tutuştuk.
Bizim daha doğurusu benim planlamama göre misafirlerimiz daha geç geleceklerdi.Ama erken geldiler..:)
Hemen iş bölüm yaptık .Eşim ömeri yedirecek ,çamaşırları asacak ve ömerle ilgilenecek ben de ikram için bir şeyler hazırlayacaktım.
Ben hemencecik her ev hanımın bildiği makarna salatası ,peynirli milföy yaptım . Yanına da hazır pandispanyaya çikolatalı meyveli pasta ve annemin bazen yaptığı peynir, çörek otu ,dereotu ve domatesten yaptığı salatayı yaptım .Hepsi gayet iyi oldu .
Eşimde kendi üstüne düşen görevleri yaptı ve Çok şükür ki bir sorun olmadı ,gecemiz arkadaşlarımızla çok güzel geçti...
Ama misafirim gelecekse ,bir daha hazırlığımı yapmadan dışarı çıkmam ....Çok yorulduk koşuşturmadan .....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...