19 Nisan 2008

Ömerim faranjit

Ömerin ateşi 38,4 e çıkınca bu diş ateşi değildir diyerek bugün doktora gittik.Gerçekten de dişten değilmiş ,oğluşum ben den faranjit kapmış.Günlerdir boğazım çok kötüydü ihmal edip doktora gitmeyip oğluşumu hasta ettim:(((((((((((((

Gece boyu, saat başı kalkıp ömerin ateşini ölçtüm ,ömer gece boyu inledi ve sürekli yatağında dönüp durdu .Benim psikolojik durumumu tahmin edebiliyorsunuz heralde .Sabah kalkar kalmaz doktorumuza gittik .Dişin çıktığını ancak aynı zamanda faranjitte olduğunu öğrendik.Ömerin gözleri bütün gün kıpkırmızıydı,sürekli hapşırdı , öksürdü ve sersemlemiş bir halde sürekli omuzumda ve göğsümde yattı.
Doktor antibiyotik verdi,ömer tadını hiç beğenmedi ama vermemiz de lazım mecburen babası ile birlikte zorla veriyoruz.Çok ağlıyor içmemek için , ama yapacak bir şey yok ,düzelmek için içmeli..

Şimdi iyi,çok şükür ki ateşi düştü.Ne zormuş ,insan kendi hasta olsa bu kadar üzülmez,öyle savunmasız ki,her bakışı sanki annecim beni koru der gibi....

Rabbim hepimizin yavrularını hastalıklardan korusun ....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...