15 Mayıs 2009

20 ay 4 haftalık bir ömerçip.

... Ömerin en sevdiği şey tornavida, daha sabah gözünü açar açmaz başlıyor istemeye vermezsek o kadar çok tekrar ediyor ki mecbur veriyoruz,düşünün tüm gün "nornavida ver" diyen bir çocuk,kabus gibi :)
Verdiğimiz anda masasının vidalarını yada vidası olan herşeyin vidasını çıkarmaya başlıyor.Ama Tornavidaya minnacık bir uc taktık,bu şekilde tehlikeleri birazcıcık bertaraf ettik.

...Kalem ve defter aşkımız da sınır tanımıyor.Tornavidayı bıraktığı anda kalem defterle çizim yapıyoruz.Yetmedi parkelere,duvarlara,kapılara ,masasına,hatta bacaklarına ,ellerine, olmadı babasının eline çiziyoruz da çiziyoruz.

...Bebi tv seyrediyoruz ama günde sadece 1 saat ,fazla kaçırmamaya çalışıyoruz.

...Markete yada mağazalara girdiysek yandık biz arkamızı döndüğümzde ömer yada katlı tişörtleri çekip hepsini yere atmıştır yada asılı kıyafetlerin içine girip onları sallıyordur.
Eşimle mağazalara dönüşümlü giriyoruz yada bizimle gelecek bir kurban seçiyoruz,genelde bu teyze oluyor:)Ama o gönüllü kurban...

...Her türlü cümleyi kuruyoruz.
Kalemini gösterip "anne ucu bitti,aç"

Hatta geçende tepside yemek yedim,bitince ömer yanıma geldi.
"anne bitti ,ver kaldirm" dedi.Ben öyle kaldım.Bu ne diyor diye:)
Tabii hemen verdim ,ama parça parça ,önce tabağı götürdü tezgaha koydu.Sonra tepsiyi verdim ,tepsinin üstündeki ekmek parçlarını yere bir güzel döktü.Eliyle tepsiyi iyice sildi.Sonra mutfağa götürdü.Ben de peşinden süpürdüm mecbur :)
Ama çok büyük bir keyifti.Oğluş tabağımı götürdü.

...Acayip sosyaliz.Ömer heryerde herkesle konuşuyor.Etrafta ne oluyorsa anlatıyor.Dinlemezlerse karşısındaki kişiyi ,dürtüp kendini dinletiyor.Yüzündede hep aynı gülüş.
Hatta dün minibüste bir hanım,ne kadar mutlu bir çocuk,sürekli gülüyor ve herkesle konuşuyor dedi.
Bu mutluluk verici birşeyde olsa bazen rahatsız da ediyor,mesela carrefuar da yemek yerken yan masadaki polat alemdar kılıklı bir tuhaf kişi, ona gülen ömeri öpünce pek de güzel olmuyor.Artık eşimde bende tetikteyiz.
"durun öpmeyin heyyyt çekilin ,modundayız :)"

...Anne sütüne devam ,bu gidişle askere gidince kesicem :)
Şaka bir yana önümüzdeki ay artık bu işe bir son vermeyi düşünüyorum.

...Büyük ,küçük kavramını kendiliğinden öğrendi.Benim ananemi ,büyüt anane diye çağırıyor .Etrafta gördüğü küçük kızlara ,küçük aba diyor.

...Msndeki gözkırpmalara bayılıyor.Düzenli onları seyrediyoruz.Vee tabii ingilizce şarkılarımız var.

...Dansa devam ,hala dans aşkımız devam ediyor.Sanırım bu çocuk clubber olacak.
Babasına da hiç çekmemiş,gayet güzel oynuyor :)

...Merdiveni trabzanlara tutmadan çıkıyoruz.Biraz zorlanıyoruz ama illa öyle çıkıyoruz.İnerken trabzanlardan tutunarak iniyoruz.Ama inmesine güvenemediğimden sürekli tetikteyim.

...İstediği olmuyorsa kıyameti koparıyoruz.Ağlıyoruz,olmadı kendimizi oradan oraya atıyoruz.Daha da olmadı eğer o an başka bir şeyle ilgileniyor ve ona bakmıyorsam,hemen ilgilendiğim şeyi fırlatıp atıyyoruz.Ama mutlaka dikkat çekiyoruz.

...İŞte böle 20 ay 4 haftalık bir ömerçip :)

Destan oldu yaaa:)

12 yorum:

Naile dedi ki...

kocaman bir maşallah ömere

eyerhagu dedi ki...

maşallah süphanallah ömerciğe... benimki bi o kadar olsaydı:) canım makineler bi işe yaramıyor demişsin ben kullandım bayaa işe yaradı bende kullanma talimatı var onların sen nasıl yaptın acaba bilgi verirsen sevinirim.. bide beşiktaştamı gittin... çok öpüyorum

Esin dedi ki...

Bence işe yarayan diyettir.Ben ömerden önce bir spor kompleksine yıllık üye olmuştum.Daha önce kısa bir süre pasif cimnastik yaprtığımı söyledim.Çok farketmedi dedim.Hoca hareketleri kendimizin yapmamızın daha etkili olduğunu söylemişti.
ben çengelköyde bir yere gitmiştim.
Ama ben işe yaramıyor gibi gelince erkenden bıraktım.

Esin dedi ki...

Naile teşekkürler canım...

eviminnuru dedi ki...

maşallah kuzuya çabuk dillenmiş

pelince dedi ki...

Neler neler söylüyor paşam :)) Kocaman öpüyorum...

firdevs dedi ki...

gercekten ben simdiye kadar bu kadar mutlu bakan 2 cocuk gordum mustafa ve omer :))) valla kendi oglum diye demiyorum , mustafa icin herkes bunu soyluyor :)

cocuklarin bu yaramaz halleri 3 yasa kadar devam ediyor . sonra daha rahat her sey .

ya omer ne cabuk buyudu :)

Elif dedi ki...

dilli zıpır Omer'den haberleri ozlemişiz
maşallah ona

annesininoglusu dedi ki...

ay sanki anlattıklarında geçen yılki yağızı görüyorum,Allah kolaylık versin:))

Unknown dedi ki...

en güzel ve en zor zamanları çocukalrımızın.benim efe de aynı ömer gibi.

eyerhagu dedi ki...

canım sen az gitmişsin 6 seanstan sonra kendini belli etmeye başlıyor makineler kilo verdirmiyor ama diyetle beraber yapıldığında bide 3 ay düzenli gidildiğinde süper işe yarıyor.. acayip daralıyorsun ve daraldığında 6 kiloya kadar genişlemiyorsun ben 10 kilo farkla aynı elbiselerimin içine girebiliyordum... çok öpüyorum canım...

Adsız dedi ki...

kalem- defter aşkı bizde sona erdi. artık pek yazmak istemiyor. sanırım kafayı takıp çok istedikleri şeylere bi süre sonra doyuyorlar ve artık istemiyorlar. o zaman hiçbirini aman bu tehlikeli diyip kısıtlamamak lazımmış diyorum ben de. çünkü vermedikçe olmaz dedikçe daha da kıymetli oluyor artık hep onu istiyorlar sizin tornavida meselesi gibi.

mağazalarda size çıkardığı zorluk çok fenaymış. allah yardımcınız olsun. ama markete gittiğinizde alışveriş sepetine oturtabilirsiniz. benim market alışverişlerindeki çocuğu dizginleme yöntemim bu. ama sizinki oturmak ister mi bilmiyorum.

cümle kurması çok güzel. biz hala bekliyoruz cümle kursun bizim gibi konuşmaya başlasın artık diye.

konuşurken karşısındaki dürtüp te kendini dinletmesi çok hoşuma gitti. :)

isteği olmayınca bizde de kıyamet kopuyor. o yüzden yapmak istemediğim bi isteği olursa direk hayır demiyorum daa türlü bahanelerle dikkatini dağıtıyorum. bazen işe yarıyor. size de tavsiye ederim.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...