26 Mayıs 2009

Ömerçipim hasta:(

Bu sabah bir kalktık ki ömer hafif hafif inliyor.Eşimde bende çok şaşırdık,bu çocuk dün gece gayet sağlıklıydı ,bu ne inlemesi diye.
Hemen annelik içgüdüsü alnına baktım ,ateşlenmiş kuzucum :(
Onu o şekilde mecbur anneme bırakıp,işe gittim.Anneme bırakırkende teşhisim "kesin diştendir " şeklindeydi.
Ama ne yazıkki yanlış teşhismiş.
Öğlen annem aradı,ömerin ateşinin ibufen vermesine rağmen çok da fazla düşmediğini doktoruna götüreceğini söyledi.Bende bıraktım dersi,koşarak hastaneye gittim.
Oğluşum sabahtan,annem doktora getirinceye dek bayağı kötüleşmiş
Hastanede ömeri görünce şaşırdım,sabah keyifsiz ve ateşliydi ama aradan geçen bir kaç saatte ateş ve kusmanın sonucu oğlum solmuştu resmen:(
Doktorumuz faranjit olduğunu söyledi,antibiyotik verdi.
Hemen aldım ama istemeye istemeye tabii.
Az evvel ilaçlarını verdim,en önemli yardımcımız anne sütünüde verip yatırdım.
Ama arada kalktı ve yine kustu.
Bu gece uzun olacak,inşallah yavrum sabaha toparlanmış olur....

28 yorum:

eyerhagu dedi ki...

canım kıyamam ben onaa.. çok çok geçmiş olsun... bu sıra bütün çocuklar hasata galiba benimkide çok hasta kulağında sorun varmış öksürüyor burnu akıyor babasıyla dr ra gittiler bir sürü ialç vermiş bizimde en büyük yardımcımız anne sütü anne sütü alanlar çok daha çabuk toparlıyorlar ALLAH bütün çocuklarımızı korusun şifa versin inş... ikinizide çok öpüyorum...

уαѕємiη dedi ki...

geçmişşş olsun kuzumaa... :((

pelince dedi ki...

Çok geçmiş olsun...Havadanmıdır nedir ?? benim ufaklıkta dün geceden beri yanıyor..
İlaçlar hemen şifa versin..

AsYa dedi ki...

çok geçmiş olsun Esincim ya.
inleme derecesine geldiyse dişten olmuyor bizim de başımıza geldi.38,5 dan yukardaysa iniyor Efe'de.Doktor vücudun hasta olduğunu ve yardıma ihtiyacı olduğunu anlatmaya çalışma şekli demişti bize.
Tekrar çok geçmiş olsun Ömerciğime

Betül KAVAL dedi ki...

esincim çok geçmiş olsun canım. bende çok korkuyorum kağanda hasta olacak diye. antibiyotiksizde çocuklar iyileşmiyorki :(

sevgiler canım..

Naile dedi ki...

Geçmiş olsun Esinciğim, soğuk bişeyler falan mı yiyip içti acaba? Bir de İstanbul nasıl bilmiyorum ama son günlerde bizim buralar iyice soğumuştu, belki gece kapmıştır hastalığı. Umarım çabucak iyileşir.

Burcu dedi ki...

kuzum kıyamam ben ona :( hemen geçsin gitsin..

Sen Gelince dedi ki...

Çok geçmiş olsun Esin'cim... Umarım çabuk atlatırsınız... Acil şifalar diliyorum...

siyap dedi ki...

çok geçmiş olsun canım,inşallah hemen atlatır.
eski sağlıklı günlerine çabucak dönmesi dileğiyle...
sevgiler...

firdevs dedi ki...

ay canim :( gecen bizim cocuklarda boyle bir hastalik gecirdiler . kusmalari sadece 1 gece olmustu . umarim omer'in ki daha cabuk gecer .

cok gecmis olsun ...

eviminnuru dedi ki...

çabuk geçer inşallah annesi rabbim yardımcınız olsun

sinem dedi ki...

Gecmis olsun Esin cok üzüldüm. Bu aralar herkes hasta ,art1k yaz gelse diyoruz bitsin hastaliklar

Esin dedi ki...

Eyerhagu,anne sütü olmasa ,durum daha da beter olurdu,şimdi bir yeri ağrıdıkça anne süt ver diyor,emziriyorum.Biraz biraz acısı diniyor böylece.

yasemin ,teşekkürler...

Pelin,bir anlasam .

Aslı bu tecrübe ile bende öğrenmiş oldum.

Esin dedi ki...

Betül,sorma.Mecbur veriyoruz:(

Naile kusmasını bende soğuk yemesine bağladım.Bir gece evvel babası ile buzdolabından çıkmış soğuk ananas yemişti,sanırım faranjit+mide üşütmesi.

BUrcu,inşallah...

Esin dedi ki...

Nilsunun annesi,sağol canım,inşallah.

siyap,inşallah.Hala aynı ama yarın toparlayacak diye düşünüyorum.

Esin dedi ki...

Firdevs,düzelme henüz olmadı ama ilacın etksi geç olacak heralde.

eviminnuru,inşallah.

Sİnem,tam bu kışı sadece birkere geçirdiğimiz soluk borusu iltihabı ile atlattık diyordum ki bu çıktı.Yaz geldi artık,biter hastalıklar.

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım

annesininoglusu dedi ki...

Çok gecmis olsun:(

Primarima dedi ki...

Çok geçmiş olsun,bir an önce iyileşsin inşallah antibiyotık kötu belkı ama ancak onunla iyi olabılıyorlar işte:(

Maya ve Elya'nın annesi dedi ki...

cok gecmis olsun Esincim, umarım hemen toparlar Ömercik :(

Ege'ye Dair dedi ki...

çok geçmiş olsun Esincim,havalar çok garip süreklibir esinti var.Korumakta bir yere kadar oluyor tabiki..umarım çok çabuk zamanda toparlar kendini Ömercik...
selamlar

zeynep dedi ki...

çok geçmiş olsun,
acil şifalar dilerim

Betül dedi ki...

geçmiş olsun esincim.umarım şimdi daha iyidir Ömercik...

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun
çabucak atlatırsınız umarım
yıldız

mummy dedi ki...

Esincim çok çok geçmiş olsun..Allah acil şifalar versin mnik Ömer'e..

Sermin dedi ki...

bu ara salgın varmış çocuklarda. acil şifalar diliyorum. geçmiş olsun prense.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.. ben yorum yazmakta geciktim belki de geçmiştir bile şimdi. antibiyotik kullanmayı her ne kadar istemesek te bazen mecbur kalabiliyoruz. bir an evvel iyileşir inşallah ömerçip.. sevgiler..

Güneş dedi ki...

Nasıl oldu Ömer, Annesi?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...