25 Mayıs 2009

Çiçeklerim açtı.

Babamızın yalovadan getirdiği karanfiller ,sakız sardunyalarım,dik sardunyalarım ,petunyalarım açınca balkonumuz pek bir şenlendi.
Açelyam henüz açmadı ama bölede güzel :)
Şimdiler de en büyük keyfimiz oğluşla beraber ,balkonda çiçeklerimizi sulamak ,balkonda kahvaltı yapmak,reçelli pankek yemek:)
Yaz geldi ,değmeyin artık keyfimize:)

Bu sene hıdrellezi kaçırdık ama seneye kaçırmıcam,hatta balkonuma dileklerim için bir de gül alayım.
Dileğimde hazır kocaman bahçesi olan bir ev,bütün bahçeye çiçek dikmek istiyorum.
Sevgili de domates ,biber eker :)

12 yorum:

Betül dedi ki...

Ne güzel renkler...Bu arada Esincim balkon manzaranda harika..Yemyeşil ağaçlar..Nerde oturuyorsun sen?(çok meraklıyım dimi:))

Burcu dedi ki...

Aaaa bu çiçeklerin hepsi sizin evde mi??? Bahçe gibi çok hoş görünüyor ama bakımı zor olsa gerek. Ben bitkileri uzaktan severim, evimizde hiç canlı çiçek yoktur. Olsa da dayanamayıp ölüyorlar bakımsızlıktan..

Betül KAVAL dedi ki...

çok güzel açmışlar esincim.. insanın çiçeklerle uğraşınca bütün sitresi gidiyor.

sevgiler

siyap dedi ki...

çok güzel çiçeklerin canım bayıldım valla.ben de çok istiyorum ama taşınma sırasında ölürler diye şimdilik erteliyorum.
inşallah dileğin gerçek olur ben de bu sene kaçırdım hıdrellezi artık seneye bakalım,
sevgileeer...

Unknown dedi ki...

baharı en güzel çicekler haber veriyor...bnim de balkondaki çiceklerim açtı..siznkilerde maşallah çok güzeller

Sen Gelince dedi ki...

Oh mis gibi:) Kokusu buraya kadar geldi nerdeyse:)

pelince dedi ki...

Harika bir görüntü olmuş,rengarenk.Bence de bir kaç saksıya nane,çilek,ve domates ekebilirsin..Arka tarafında yemyeşilmiş senin,balkon tam mangallık :)) hehehe...

Sevgiler...

Mavi Bahçe dedi ki...

Çiçekler çok güzeller canım.İnşallah istediğin evede sahip olurun birgün.Sevgiler

Esin dedi ki...

Betül teşekkürler canım,evim anadolu hisarında ,fazla betonlaşmamış bir dağın yamacında.Ama ne yazıkki sadece arka tarafımız böyle,ön taraf olduğu gibi beton...

Burcu evet hepsi balkonumda:)))
Bende eskiden senin gibiydim ama yaşım ilerledikçe mi diyim ,yoksa birden oluşan bir hobi mi diyim bilmiyorum ama bu sevgi birden oldu bende.
Şİmdilerde balkonuma gidip çiçeklerimi seyretmek çok keyifli.Oğlluşumla sulamak ayrı bir keyif.
Ama iç mekanda çiçekleri sevmiyorum.Çiçek bahçede balkonda olmalıymış gibi geliyor:)

Esin dedi ki...

Betül,kesinlikle ,onlara bakıyorum içim açılıyor:)

Siyap bende taşınmak niyetindeyim ,taşınırken çiçeklerim ve tabii biz hariç ,herşeyi taşıma şirketine vericem.Çiçeklerimi vermem:)

Esracım,evet çok güzeller,eminim seninkilerde çok güzeldir.

Esin dedi ki...

Nilsunun annesi:))))

Pelin ,evim 3 balkonlu,mutfak balkonumuz sırf bu iş için.Çiçeklerimin bulunduğu balkonu vermem:)

Zeynep,inşallah canım:)

Primarima dedi ki...

Reçelli pancekemi dedi biri offf offf olsada yesem:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...