5 Mayıs 2009

başlıksız...

Ömerde yaklaşık 1 aydır yeni bir davranış gelişti,ben eve gelince bana "anne git" diyor.Kapıyıda suratıma kapatıyor :(
Annem binbir rica ile ömeri ikna edip kapıyı açtırıyor.
İş yerinde arkadaşlarla konuştuk,bazılarının çocuklarıda annelerinin çalışması konusunda aynı tepkiyi vermişler.
Zamanla düzeliyormuş.Annenin tüm gün çalışmasına gösterilen doğal bir tepki olduğunu söylediler.
İçim bu konuşmayla bir nebze rahatladıysada ,hala suratıma örtülen kapıya alışamadım :(

Birde işin komik tarafı sadece 2,5 gün çalışıyorum ,ama oğluşum buna bile tepkili....

14 yorum:

Adsız dedi ki...

sanırım bi süre kendi haline bırakmanın, herhangi bir konuda zorlamamanın faydası olabilir.. arada hepimize olmuyo mu?

Betül KAVAL dedi ki...

esincim seni çok iyi anlıyorum kağanda bana aynısını yapıyor. eve geliyorum hiç ilgilenmiyor yokmuşum gibi davranıyor çok bozuluyorum açıkçası.. sarılıp öpmüyor resmen trip yapıyor. bende zamanla düzeleceğini umuyorum. o yüzden haftasonlarını hep onunla geçirmeye çalışıyorum.

öpüyorum canım..

Naile dedi ki...

ömer 6 tüm gün çalışanları bir bilse haline şükreder de, işte çocuk.. acı ama düzelir inşallah.

Mavi Bahçe dedi ki...

bence ömer bunuda atlatır canım üzülme.

pelince dedi ki...

Kıyamam ya,umarım çok çabuk atlatır bu dönemi...

Adsız dedi ki...

kıyamam ona :) ama annesi büyüdükçe düzelecektir.Bende 2 gün çalışıyorum,bizimkide ben eve gelince hiç bakmıyor ve konuşmuyor,küs gibi:( sanırım kendilerini bu şekil ifade ediyorlar...

Sen Gelince dedi ki...

Ben de, bunun geçici bir süreç olduğunu düşünerek çok üzülmemen gerektiğini düşünüyorum... Ama ne ilginç derinlemesine düşündüğünde... Acaba beni neler bekliyor demekten alamıyor insan kendini...

sinem dedi ki...

Bu tür davranışları çocuklar geçici bile yapıyor olsa anelerin canını çok acıtıyorlar .Bence üzülmemelisin. Bizim bir arkadaşın 8 yaşındaki kızı 2.sınıfa giderken beni babam yatırsın seni istemiyorum diye tutturmuştu. 1.5 ay sonra düzeldi. Sebep annenin kuralcı ve 6 gün çalışan biri olmasıydı dedik ama tabi onların o küçük kafalarından neler geçiyor kimse bilemez...

Unknown dedi ki...

canım seni çok özlüyor demek ki.2,5 günde olsa faretmiyor çocuklar için.

Güneş dedi ki...

Gerçekten üzücü bir durum hemde 2,5 gün çalışıyormuşsun!!! mutlaka geçici bir dönem ammaaa...

Primarima dedi ki...

Evet çalıştıgın ıcın sana bırazcık tepkı gösterıyor kendı capında...ama bır sure sonra kaybolup gıdecek nasılsa bu davranısda.İnsan aklına takıyor degılmı bu gıbı ufak seylerı:)
Bazen kızım banada bu sekılde tepkıler verıyor gıt dıyor sen bızımle gelme sen benı uyutma ...uzuluyorum cocuk gıbı:)

уαѕємin... dedi ki...

zamanla alışır canım merak etme bu arada anneler günün kutlu olsun. sağlıklı mutlu bir anneler günü geçirmen dileği ile ....

sevgilerrrr

eyerhagu dedi ki...

canım üzülme bir süre sonra alışır inş normaldir böyle tepki vermesi senden ayrı kalmak istemiyor demekki.. anneler günün kutlu olsun çok öptüm...

Unknown dedi ki...

anneler günün kutlu olsun.sevdiklerinle beraber ve mutlu geçirecegin nice anneler günü dilegiyle.hep sevgiyle kal.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...