10 Mayıs 2008

anneler günüüüü

Ömeri ilk kucağıma aldığım an...
Ömeri ilk kucağıma aldığımda çok şaşırmıştım,ben esmer ,kaşlı gözlü bir oğlan beklerken ,kucağıma beyaz tenli, kıpkırmızı ,kaşsız bir bebek koymuşlardı.Kameradan doğum anını seyredene kadar da inanamadım ,benim oğluşum olduğuna :)
Böyle başladı annelik maceram....ve de keyifle devam ediyor.

Rabbime şükürler olsun ki bana sağlıklı ,sıhhatli bir evlat verdi,bana dünyanın en güzel hissini ve en koşulsuz sevgisini ;anneliği layık gördü.

Oğluşum,köftem,göbekli tavşanım,balım böreğim,pamuk prensim,erik gözlü güleç oğlum benim anneler günümün değil, hayatımın hediyesi....

Anneler günümüz kutlu olsun...

not:merak edenlere oğluşumun gözleri ve bakışları artık aynı ben :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...