25 Mayıs 2008

Red bull flugtag

Bugün red bull flugtagı izlemek için caddebostandaydık.Saat 12 de organizasyon başlıyordu ,ama çocukla hazırlanmak çok zor,herşey ona göre ayarlanıyor.

Ömer de saat 11 de uyuyordu,uyanması, giyinmesi ,bir de caddebostan trafiği oraya vardığımızda da park yeri,bebek arabasının açılması gibi vs vs lerden sonra, 2 de oaradydık.

Çok geciktiğimiz için dışarda kaldık,inanılmaz da kalabalık vardı.

Uzaktan seyredebildiğim kadarıyla çok eğlenceli bir yarışmaydı,yarışmacılar önce küçük bir şov yapıyorlar, sonrada denizden 6 m yükseklikteki pistten aşağıya atlıyorlar.Sonra jüri şovu ve atlayışı değerlendiriyordu.

Biz gittimizde yusuf yusuf ekibi vardı,çok komiklerdi.Birkaç ekip daha izledik,sonra güneşin tam tepemizde olması nedeniyle ,caddeye geçtik ve uzun uzun yürüdük..


Organizasyonu izlerken ömer sürekli ayakları ve kendi arabasının tekerleklerini izledi ,bu aralar en çok ilgisini tekerlekler çekiyor.
Bugün farkettim ,Ömer kalabalıktan çok mutlu oluyor,gelip geçen herkese cadde boyu gülücük dağıttı.

Ben de fırsattan istifade ömeri ,babasına bırakıp alışveriş yaptım. Yargıcıya girdim,O kadar güzel çanta ve gömlekler varki bayıldım,ama tabii sezon olduğundan fiyatlar oldukça yüksek,ama uygun fiyatlı çok beğendiğim bir gömleği aldım :)))))

Sonrada eşimle, ömeri ananesine bırakıp ,sinemaya geçtik:)))))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...